Mere af det hele…glæde, rengøring, arbejde…….

Og så var det jeg lige skulle forbi den ny deltidsarbejdsplads med frigørelsesattest osv i  formiddags og lige kunne blive lidt, hvis jeg gad og alligevel  bare skulle hjem og strikke  —  eller noget.
Og vel ville jeg da det. Blive altså. Så jeg blev i 5 timer og gjorde nogle af de ting jeg egentligt skulle næste mandag formiddag og fik også følt mig ind på nogle af de andre rutiner.
Blev over en kam vældigt godt modtaget og synes det er en rigtig god beslutning jeg her har taget.

6 meninger om “Mere af det hele…glæde, rengøring, arbejde…….

  1. Hvor er det dejligt. Tænk, at du allerede er inde i varmen, inden du i det hele taget er startet på jobbet. Rigtig meget held og lykke med det.

  2. @Anne…Jeg skal servicere, kort fortalt :-)Men selve stedet vælger jeg at holde for mig selv, ihvertfald lidt endnu :-)@Tine…Tak skal du have :-)@Madame…Jeg glæder mig også meget til at komme igang igen og så med noget HELT andet :-))

  3. Hvor er det dejligt at læse, Annette! Jeg håber du bliver rigtig glad for stedet – men det er der vist slet ingen tvivl om :-)Ha' en god torsdag!

Der er lukket for kommentarer.