Slettelak ………….

……til denne fredag søges.
Jeg gider den ikke. Dagen er bare dum. Dum. Dum.
Jeg har været alt for tidligt oppe og sovet alt for lidt. Det er skyet og regnen truer,( og jeg ville ellers have vasketøjet ud at hænge). Vaskemaskinen i kælderen driller. Tørrerummet var FYLDT. Penge jeg skulle have haft i tirsdags har jeg skullet presse på for at få idag.  Myheritage-programmet driller. Køleskabet er gabende tomt. Jeg kan ikke komme igennem til dem jeg skal igennem til på telefonen.
Og så har vi fået postkasser sat op ude i gården (det er nu vist godt nok  —  især for postbudet).
En tur op i byen er nødvendig og jeg gider ikke selvom jeg ved luften vil have godt af mig.

IMG_0479
Ny fredag søges !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7 meninger om “Slettelak ………….

  1. Åh, din stakkel – jeg håber, det hele har løst sig, nu hvor det i mellemtiden er blevet lørdag :-)God lørdag til dig, Annette!

  2. Uf siger jeg bare.. ned under dynen med dig, i morgen skinner solen igen. Stort og varmt knus fra mig til dig :-))

Der er lukket for kommentarer.