Det spirer og gror

Sidste år til min fødselsdag fik jeg en skøn hortensia til altanen som bare blomstrede og blomstrede.
Da den blev for trist at se på plantede jeg den ude foran min boligblok. Hele vinteren har jeg skævet til den når jeg gik forbi og på det seneste har jeg mere eller mindre dagligt forventet at viceværterne havde fjernet den, for den så ret trist ud….
Men heureka…så idag ser den sørme sådan her ud:
IMG_0480
Inge og Hasse skulle på golfbanen med et hold venner og jeg tog turen med sammen med kameraet. Golfkøller og mig er vist ikke helt kompatible størrelser, men 4½ time rundt på banen i frisk vind og ubegrænset sol, DET er mig
Der kommer lige en stribe indtryk……billeder af de golfspillende forårsglade mennesker får Inge og kan selv lægge på efter lyst og behov :-))
1 page
IMG_0490
IMG_0518
IMG_0521
IMG_0529
IMG_0534
IMG_0537
IMG_0526
IMG_0554
IMG_0555
Nu skal der laves fordej og i aften skal der hygges på Bymarken med 4 herlige mennesker.
Inden sengetid skal dejen samles og bagefter hæve hele natten i køleskabet så der kan være friskbagt brød når ældstesønnen kommer på besøg til søndagsmiddag.

En mening om “Det spirer og gror

Der er lukket for kommentarer.