Maskemarkører

Det er gået op for mig at man nogle gange skal bruge maskemarkører.

Og da sådan nogle af plastik mildt sagt er triste at se på

IMG_0566

er jeg nødt til at prøve om jeg kan lave nogle selv.

Og dette er så første spæde forsøg, med en løkke der sikkert er for stor.

IMG_0565

Al begyndelse er svær !!!!!!!

7 meninger om “Maskemarkører

  1. @Tina…ja mon ikke de bør hænge fremme et eller andet sted når de ikke lige er i brug :-))@Inge….Jeg tror jeg foretrækker at i bare bliver ved at kalde mig Nette…det er nemlig så hyggeligt :-))Og det med trådene handler bare om at der også kan være FOR mange tråde at holde styr på 🙂

  2. Hej Rigmor…..Nu bruger jeg dem, og løkkens størrelse er vist ikke for stor. De ser jo festlige ud og var ikke svære at lave. Koseligt at sidde med også. Og perler fåes jo i mange dejlige farver.Klem

  3. Hei du. Synes de var riktig så søte jeg da. Nå har jeg kun brukt binders, sikkerhetsnål, tråd og ringer ti slike maskemarkører. Men du satt meg på en ide her. Ellers blir det ikke så mye strikking med meg for tiden, nå er det jo vår og jeg bruker mestparten av min tid ute. Ha en fin vår. Klem.

Der er lukket for kommentarer.