Jeg ville ønske……

……..at der kunne være lyd og dufte på mine billeder.
IMG_0571
Spætten trommede og småfugle af enhver tænkelig art kaldte på mager eller fløjtede terretoriale grænser ud over skoven.
Jeg ville også ønske at jeg var hurtig nok, og havde et skarpt nok kamera til kunne “fange” de to små mus der fór snude ved hale rundt om en træstub, den flotte spætte som drillende fløj fra stamme til stamme lige foran mig, men aldrig sad stille længe nok til et billede.
Der fældes træer derude i Boserup og duften af friskskåret træ hang tæt i luften.
Anemoner og træer stod pænt stille og lod sige fotografere…………
IMG_0576
IMG_0578
IMG_0579
IMG_0585
IMG_0584
IMG_0592
15042010143
IMG_0589
IMG_0593
IMG_0594

10 meninger om “Jeg ville ønske……

  1. Tusinde tak for at dele det danske forår med mig. Sikke skønne billeder. I Danmark mærker man virkelig foråret og da specielt iår efter jeres lange vinter. Sådan et anemone dække er da helt fantastisk. Når man tager billeder af sine omgivelser ser man dem tit på en helt ny måde og forstår hvor meget man har at være glad for. Knus og en god weekend til dig♥

  2. Der skulle jeg vært, for her hos oss i dag regner det godt med et dryss av aske fra Island. Skilleig høstvær.Bildene dine er bare helt nydelig, tusen takk.

  3. @MajorogMeg….Jeg er jo også sådan ca 1200 km længere sydpå :-))Det blir spændende at se om Major bliver hvid inden du er færdig med at male.Rigig god arbejdslyst ….klem

  4. ÅÅÅÅ…så herlige bilder:) Det er nesten så jeg kjenner vårlukta av å se disse bildene:)) Våren er kommet mye lengre hos deg enn hos meg….Ja nå er ny maling kjøpt….da er det bare å brette opp armene…Nyt vårdagene, klem:)

  5. @Madame…jeg føler mig SÅ priviligeret ved at bo så tæt på en så dejlig skov. Det er bedre at fornemme foråret derude :-)Også en dejlig dag til dig :-))

  6. Åh, sikke nogle dejlige billeder du har taget af foråret, Annette! Jeg synes næsten, jeg kan mærke lugten af skov og strand. Hvor har vi dog længtes efter det lune og solrige vejr efter en lang vinter.Ha' en rigtig dejlig solskinsdag 🙂

Der er lukket for kommentarer.