Vind og sol

Ahhhh, timer i vind, sol og godt selskab. Haverode og rydde.
Dejligt at sidde nu og mærke at fregnerne har fået mere gødning.

7 meninger om “Vind og sol

  1. @Folehave…Jo det blæste godt at det satte sig godt i kinderne, men dejligt er det for mig som kun har altan at hjælpe lidt til udendørs der hvor jeg kan :-))@Madame…Ja det er dejligt at have noget praktisk at gøre sammen. Det var en rigtig dejlig dag….Jeg krydser fingre for nogenlunde vejr til din egen havedag på onsdag :-))@Piske…Igår klippede vi Inge's lavendler ned og klargjorde terassen. Idag er der så plantet krukker til….Blæst generer mig ikke når bare det ikke er for koldt, for så får jeg ondt i ørene.Det er iøvrigt dejligt at læse hos dig hvor meget du nydet at være blevet haveejer :-))@MajorogMeg…Fra jeg var lille pige har fregner været et forårstegn..og jeg har aldrig været ked af mine.Det var en dejlig dejlig lørdag, og nu kigger jeg lige forbi dig og Major. Ha en fortsat god søndag du også :-)) Klem

  2. Vinden måtte nu godt være blevet væk i går, da jeg arbejdede i haven – jeg kan simpelthen ikke snuppe blæsevejr! :-DMen solen – den var meget velkommen. Plantede du noget i haven?

  3. Sikke flittige I har været! Jeg har lige læst ovre hos Inge – det er også rigtig hyggeligt at lave noget praktisk sammen 🙂 Min have trænger til samme overhaling, men det må blive på onsdag, jeg tager mig sammen. God søndag til dig, Annette!

Der er lukket for kommentarer.