Planteskole

Idag fortsatte  havearbejdet på Bymarken og afsted gik det også til  een af de lokale planteskoler efter planter til Inge’s krukker på terassen. Afsted gik det også efter min lille balje som Inge og Hasse sødt donerede planter til.

Billede 025

min tilplantede balje

Der blev luget et par bede og blandede sommerblomsterfrø strøet med mild hånd.

Hasse vil have persille, så også det blev sået ved siden af purløg fra for flere år siden.

Inge har renset revnerne mellem fliserne til den helt store guldmedalje og vi har alle nydt at vejret er så meget bedre idag end igår.

Bumledyret har holdt så nøje øje med os som det nu lader sig gøre for en lille kat når 3 mennesker er hvert sit sted på grunden.

page 2

2 af Inge’s krukke

4 meninger om “Planteskole

  1. Det lyder hyggeligt, Annette – og smukt ser det ud! Hvor er det dejligt, at man nu igen kan pusle om krukker og haver og nyde at være ude igen. Ha' en god mandag 🙂

  2. @Inge…og maden skal nok blive god, og ros kan vi jo give hinanden. Igen og igen og igen :-))@MajorogMeg….ufff da, 16 grader er virkeligt for koldt at bade i. 21 grader kan lige gå an på en meget varm dag.Fin idé at Major bærer med sig ting og sager :-)) Jeg kan tænke mig at det er del af træningen.Jeg sender varme tanker nordpå og håber sneen snart bliver helt væk også på dine kanter :-)) Klem

  3. Du og Inge viser de lekreste blomsterbilder. Hos meg suser snøfillene forbi…Ang det å bade hos meg, det er i kaldeste laget, jeg bor ved havet i midtre del av Norge. Det blir sjeldent varmere enn 16 gr i vannet her. Men på hytta, som ligger inne i fjorden kan vi bade. Der får vi kjapt 21 gr.Major pleier å bære ting i veska si ja, igår lå det en flaske vann på hver side. Kun for å få tyngde.Nyt dagen videre, klemmer:)

Der er lukket for kommentarer.