Jobsøgning

Kiggede lige ind på diverse jobsøgningsmaskiner i aftes inden sovetid.

Jeg vil jo så gerne søge jobs HVER dag og kontinuerligt, som A-kassen pålægger mig, men det er en anelse vanskeligt når der ingen er. Ja, jobs er der jo derude, men jeg syns ikke det er videre anstændigt at begynde at søge jobs med titler som seniorforsker, anestæsisygeplejerske, automekaniker og andre helt sikkert spændende jobs.

Min A-kasse mener jeg skal søge på HELE Sjælland, uagtet at et eventuelt landet job i f.eks. Guldborgsund, Rørvig eller i Hillerød f.eks ville tvinge mig til at flytte.

Det er en kende frustrerende at det, bevares, deltidsjob, jeg faktisk har landet ikke er godt nok til A-kassen.
Selvom det måske, muligvis, i bedste fald kan blive til flere timer eller måske en helt ny løsning.

Og nu må jeg hellere hoppe i bad og blive klar til en 11-12 timers dag.

Men lige et billede af min fine balje med de nye smukke blomster på sin plads på altanen.

4 meninger om “Jobsøgning

  1. Ja det skal ikke være lett å forstå systemene. Selv er jeg i lignende situasjon, men har div annen korrespondanse å gjøre med. Din balje er bare nydelig og jeg missunner dere våren. Her er det fortsatt snø, og jeg fryser inni min ryggsøyle. 😉 Nyt våren. 😉

  2. De der tvangsansøgninger er simpelthen spild af tid, både for den der skriver dem, men også for os der skal læse dem. Det burde være sådan at man kun skal søge relevante job.Baljen pynter jo lige der.Ha en god dag :-))

  3. Du er da nået vidt omkring i de sidste dage ☺, både til kongelig fødselsdag og operation baljeplantning. Jeg tror godt, at jeg kan følge dig i at det er vildt højtideligt at stå på slotspladsen og være med til at fejre regenten, uanset om man nu er royalist eller ej. Baljen ser rigtig dejlig sommerlig ud. En rigtig god dag til dig og pøj-pøj med jobsøgningen.

Der er lukket for kommentarer.