Træt træt træt

Du godeste hvor er jeg dog træt.

11½ timer er lang tid at være på benene. Og travlere har der været, hvilket sådan set er godt nok, for ellers ville jeg sikkert klaske sammen nogle timer før tid.

Synes turen imorgen til mors fødselsdag lige nu virker uoverskuelig, men samtidigt ved jeg også at det bliver hyggeligt og dejligt når først jeg når frem.

IMG_0505

2 meninger om “Træt træt træt

  1. Det er lige et billede for min far, der er blevet bidt af en gal golfkølle indenfor de sidste par år og kan ikke undvære sin hobby. Han bruger enhver lejlighed til at komme ud på banen og svinge med køllen. Især i de weekender, hvor min mor hun er på arbejde kan jeg ikke træffe min far.

  2. Jeg håber, I får en dejlig fødselsdag hos din mor, Annette – at du har sovet godt og fået nye kræfter! Ha' en dejlig tirsdag 🙂

Der er lukket for kommentarer.