Tillykke mor ……………..

 

flag 2

Hip hip hurra……..

Idag er det min mors fødselsdag. Hun bliver 72 og jeg skal til frokost hos hende og fejre.
Det er dejligt at hun holder fri på sin fødselsdag, for normalen er at hun har vældigt travlt.
Min mor er nemlig et meget engageret menneske som er dybt optaget af sit menighedsrådsarbejde og diverser andet frivilligt hjælpearbejde.

Ind imellem alt dette frivillige arbejde passer hun også min plejesøsters børn når tingene ikke helt hænger sammen med to aktive karrierer og danske daginstitutioners lukkedage osv.

Men lige nu, sidder jeg og klamrer mig til en kop kaffe og prøver at vågne. Den proces skal helst ikke tage meget mere end højst en times tid, for jeg skal lige vende downtown Roskilde og finde lidt sødt og lidt smukt at have med til Slagelse.

Imorgen skal der søges jobs og læses bagud her i blogland, hvor jeg frygteligt bagud.

6 meninger om “Tillykke mor ……………..

  1. @Annette…det lykkedes og jeg havde en dejlig dag :-))@Inge…jeg skal hilse retur :-))@MajorogMeg…hun er helt utroligt aktiv. Det kan faktisk være svært at lave en aftale med hende, så jeg er da lykkelig for at hun havde tid på sin egen fødselsdag:-))@Rigmor…Tusind tak…det var en dejlig dag :-))@Kenni…Du har helt ret, min mor har valgt et aktivt liv og det er skønt at være vidne til :-))

  2. Det er dejligt at se og ikke mindst høre om ældre mennesker, der hele tiden holder sig i gang og ikke lader sig gå på af alderdommen. Tillykke med hende.

  3. Hjertelig tillykke med din mors fødselsdag. Jeg håber at det lykkedes dig at blive vågen og komme afsted til Roskilde.Hav en rigtig god dag.

Der er lukket for kommentarer.