Sne, slud og vin

Vi er nogen der har set et mere end godt tilbud på god italiensk vin.

Den var klar til afhentning idag, så jeg lånte den lille grønne og kørte afsted i vejr der mere minder om det vi havde for et par måneder siden end om at vi er på vej ind i maj.

Billede 029

Fem minutter efter dette billede blev knipset, blev det bare endnu værre så jeg indskrænkede mig til at føre motorkøretøj.

Vinen er hjembragt og næsten fordelt til alle modtagerne.

Brødet skal i ovnen og jeg skal have en morfar på sofaen.

Billede 031

6 meninger om “Sne, slud og vin

  1. @Tina…Tak for fø'sdagshilsnen til min mor. Hun blev glad for gaverne :-))Det er lidt underligt at opleve at A-kassen IKKE er til for mig (og andre ledige) men tilsyneladende kun for systemet. Men altså, jeg er optimist og VIL tror på at eet eller andet viser sig lige pludseligt….Knus@Madame…Ja man må holde ørene åbne og se at komme afsted: Også god torsdag til dig :-))

  2. Det ser meget, meget lækkert ud med dit vinkup! Ja, når sådan noget rygtes, er det bare om at komme af sted i en fart, selv om det både sner og hagler …Ha' en dejlig torsdag, Annette!

  3. Sikke da et møgvejr – men vel ikke værre end at det kan drikkes væk he he. Et stort forsinket tillykke til din mor. Sikke nogle lækre gaver du fandt. Og så håber jeg at du finder en løsning omkring din fremtidige arbejdssituation. Kan godt se at det ikke er let og A kassen er vist ikke lige stedet hvor der er for meget hjælp at hente kan jeg se 😦 KNUS♥

Der er lukket for kommentarer.