Jernalderbrød ??

Brødet jeg bagte igår blev i bedste fald rustikt at se på, men min allerførste tanke var noget á la jernalderlandsby, åben ild og en flad bagesten. Den anden portion dej kom i en bageform og kom til at se lidt mere nutidigt ud. Jernalderbrødet smagte dejligt til oste og god hjorte- hvidløgsspegepølse fra Poul skyllet ned med et godt glas vin i gode venners selskab.

brød brød

Hjemme igen gik jeg lige på hovedet i seng, sov 12 timer i stræk uden insisterende mareridt om jobsøgning osv.

Nu er der så afsendt hele 2 ansøgninger til mere eller mindre interessante jobs og resten af dagen skal jeg ingenting. Absolut ingenting, og det er slet ikke så dårligt.

3 meninger om “Jernalderbrød ??

  1. @Inge…og så gik der endda fladbrød i det hele….men jo det smagte/smager dejligt :-)@MajorogMeg…må lige erklære mig uenig her ;-)) Det ser slet ikke så godt ud som de plejer at gøre, men pyt, smagen fejlede ingenting

  2. Det er så fedt at vågne op efter en rigtig god nattesøvn.Jeg tilslutter mig ammmmenammmm koret.. brødet smagte skøntDejligt med en absolut ingen planer dag, det er de dage man ofte når mest ;-))Ha' en herlig afslappet dag.. Knus herfra et kontor i København

Der er lukket for kommentarer.