fisk og fritter

fisk og fritter

Det her har jeg helt utroligt lyst til at spise. LIGE NU.

Så nu snupper jeg lige en knækbrød med ost og stiller den værste sult, mens jeg overvejer om jeg skal lave det selv eller gå grill-amok og købe den lette løsning i aften.

10 meninger om “fisk og fritter

  1. @Madame…det blev den semilette løsning..Jeg stegte dog fisken selv og smed nogle fritter i ovnen. Bilder mig ind at sparede lidt fedt der ;-))GOD FERIE til dig :-))

  2. Den lette løsning kender vi også her 🙂 Det er nu rart at kunne slippe for madlavningen indimellem. Hos os bliver det gerne mexikansk eller italiensk, når vi er dovne.Rigtig god weekend til dig, Annette!

  3. Tak fordi, du har kigget med 😀 jeg elsker at skrive om det, så det er ikke noget meget stort arbejde. Jeg har selv græsk og latin på højniveau på gymnasiet og sluger den slags til daglig ;DIgen – mange tak 🙂 Det er skønt at få ros for at sidde og skrive noget, man bare elsker.//Louise

  4. @MajorogMeg…ja det er nemlig lige hvad det er :-)) Ikke verdens sundeste mad, men engang imellem smager det jo godt:-))Uhhh, en kold øl foran pejsen….det er ikke så dårligt.Ha' en dejlig weekend…i skal sikkert gå nogle gode ture med Major og kamera ……Klem

  5. Fritter er vel det vi kaller chips? Frityrkokte poteter?Godt er det iallefall:))Kos deg du, det er fredag og helg:)Vi er på hytta og har fått ryddet i blomsterbed og slikt. Sola skinner, nå en kald øl foran peisen:)Knus:)

  6. @Tina…meget hyggeligt :-)) Du har helt ret i det med remouladen og jeg LOVER dig al den remoulade du kan få ned når du een eller anden dag kommer forbi Roskilde…Knus

  7. Hvor hyggeligt at vi er på besøg hos hinanden samtidigt he he. Jeg kommer forbi og smutter vi forbi grillen. Der skal ihvertfald MASSER af remoulade til. Remouladen fra sådan en grillbar er altså ekstra lækker…… God weekend søde♥

  8. @Berliner…Det BLIVER fisk og fritter, fritterne står i ovnen lige nu og jeg kan næsten ikke vente. Er SÅ lækkersulten.Udendørs er absolut heller ikke dårligt, tværtimod. Lige her, lige nu er det bare alt alt for koldt til udendørs.Ha' en dejlig weekend dernede i spændende Berlin :-))

  9. mmmmmh, det kan jeg godt forstå! Det er fx en ting som man slet ikke kan få hernede og det er noget en skam da! Men okay, pizza på solrig cafe her engang over middag var også okay.God weekend til dig (med fisk og fritter og hvad du nu ellers kan finde på)

Der er lukket for kommentarer.