Ferie på Bymarken

Familien på Bymarken er kørt nordpå til deres lille paradis i skoven og jeg er kørt østpå og har indtaget Bymarken. En maskinfuld tøj er sat over, kaffen er brygget, hynder lagt ud, Bumledyret er klappet på, dynen hænger til luftning, “Mads og Monopet” kører i radioen og jeg skal bare sidde her på matriklen og nyde at solen skinner så meget at jeg næsten kan se storkonvallerne vokse.
Med mig er en bog og en portion surdej…..så deeeeet…..tegner til en flot flot dag.
page bymarken ferie

7 meninger om “Ferie på Bymarken

  1. @Mia….Det er så godt når gruppearbejdet fungerer. God helg til dig også :))@MajorogMeg… Det er jeg nemlig..Har været udendørs hele dagen med avisen og vasketøj. Så skønt:-))Dejligt at solen også nåede frem til jer. I må også have en fin aften….Klem til dig :-))

  2. ER du hos Inge og passer Bumle?Høres ut som du koser deg:) Sol har du også…det har vi også hatt i dag, deilig:)Ha en flott kveld, knus til deg:)

  3. Ja, transkriberng er tungt arbeid, men også litt kjekt 🙂 Vi er 3 stykker i gruppen 😉 og vi jobber godt i hop :)Ja, blir spennende når jeg er ferdig 🙂 Ha en fin helg! Koser meg og slapper av 🙂

Der er lukket for kommentarer.