Juleroser

Billede 081

En vrimmel af dejlige postkort lå i min postkasse….Sikke en overraskelse !!!

Postkortene kom fra Claus Dalby som tak fordi jeg har linket til hans blog. Det er ikke noget at takke for, og nu er det så mig der med begejstring takker for de meget smukke kort..

Bumle har åbenbart helt styr på lyden af T-Rex, for hun var klar ved hoveddøren til at tage imod mig. Hun synes tydeligvis at 12½ timer er længe at være alene, så lige nu opfører hun et større skuespil som WILD kat rundt på stuegulvet….

Jeg griner og syns det er dejligt at blive modtaget !!!!

2 meninger om “Juleroser

  1. @Madame…ja kortene er så fine at jeg nok ikke kommer til at sende dem til nogen, men omvendt glæder de jo heller ikke ved at ligge i skuffen.Ja, det er helt dejligt at være savnet, selv af en lille kat ;-))

  2. Wauw, hvor er de dog smukke, dine nye kort! Og sikke en dejlig modtagelse du fik af Bumle – det er nu godt at være savnet 🙂

Der er lukket for kommentarer.