Anderledes

Ikke dårligt, slet ikke. Bare anderledes. Men hvem siger egentlig at boller skal have en bestemt facon ??

Ikke jeg…slet ikke efter disse her:

  Billede 097Billede 096

4 meninger om “Anderledes

  1. Heisann!Jammen dette så jo godt ut ;:OD)!Jeg må styre meg mht kalorier nå fordi jeg skal inn i bunaden min til 17. mai, nasjonaldagen vår.Det er alltid hyggelig å høre at det jeg skriver om på bloggen er interessant for andre. Det siste innlegget hadde jeg slurvet med redigeringen, men nå er det gjort.Nå er språket forhåpentligvis noe bedre formulert.Det blir ofte litt hakkete med gjentakelser osv når jeg bruker flere kilder, og klipper og limer litt mellom egenforfattet tekst!Ha go´hælj!

  2. Hei igjen, nå er det hagearbeid hjemme som gjelder…jammen meg skulle du fått passet Major om du bodde i nærheten, hehe:) Mon tro om du hadde fått nok, han er en krevende gutt:)Alt vel hos meg….men vet når sola kommer tilbake blir det mindre blogging.Fin kveld videre, knus:)

  3. @MajorogMeg…Hvor godt at høre fra dig. Jeg var helt bekymret for dig :-))Idag er vejret heller ikke alt for godt, men det ser ud somom det lysner. Havearbejdet? Er det hjemme eller i hytten? Uanset, skal det jo gøres.Trist at vejret er surt hos dig..Men nu bli'r det snart maj og så MÅ foråret da slå igennem for alvor….Klem fra mig til dig :-))

  4. Skal si du baker og styrer på:) JEg synes bollene så himla gode ut, for hvem har bestemt at bollene skal være runde?Ser du jobber i hagen hos Inge og Pus passer på:)Har hatt bloggtørke på grunn av hagearbeid jeg….men nå siler regnet ned og det er surt og kaldt.Jeg ble sulten av å se bollene dine…Knus til deg:)

Der er lukket for kommentarer.