April regner væk

Billede 099

Det er da hyggeligt ………

7 meninger om “April regner væk

  1. Heisann! Anette!Aner ikke… endene ble stående, jeg gikk. De har ennå ikke kommet tilbake til dammen så vidt jeg kan se! Dette regnet gjør godt for all vekst!Regner her også ;:OD)Jeg har fått svar fra Shabana- er ho kjent i Danmark også?

  2. @MajorogMeg…Ja idag skal vandslangen ikke frem, naturen klarer det for mig :-)) Håber du har ahft en fin dag ….klem@Donald…Jeg håber da du kom afsted til skov og fjord. Jeg burde, men dovnede med en bog i stedet…@Jo Madame, det er superhyggeligt …:-))

  3. Ja det regnede også her, men allerede nu er der lysere og om ikke sol så kun tynde skyer. Så mon ikke en tur ud til fjord og skov vil være det fornuftigste projekt nu?

  4. Så regnet har kommet til deg også…her bøtter regnet ned og det er 7 grader… Imorgen er det mai…håper på sol og varme snart…Ha en flott dag, klemmer:)

  5. @Anne…Akelejen er plantet i krukke og står altså ikke i jorden…så jo, den er fra i år, men lidt snyd er det jo og meget for tidligt for stauden Akeleje…Nu lysner det igen i Roskilde så jeg må lidt ud i solen…Ha en dejlig bededag :-))

  6. Ja her regner det faktisk også i dag. Det er ok, sådan da. Igår faldt jeg i søvn ude i solen, hvilket let kan ske. Det gav faktisk lidt utilpashed, om end det er tidligt på året. Akelejen kan da ikke være fra i år. Eller hva'Glædelig bededag

Der er lukket for kommentarer.