1. maj

1. maj

billede lånt af TV2
Skal du ud under de røde faner idag ????
7 meninger om “1. maj

  1. Nei, tror jeg skal holde meg mest mulig innendørs:)) Det er så kaldt her og det hagler og blåser….Ha en flott dag, klemmer fra meg:)

  2. Haha, nej det skal jeg ikke, men jeg har været til mange til 1. maj-møder som lydtekniker, og det har været ret sjovt :-)Sikke et vejr – det øsregner her, så mon ikke, det bliver en våd fornøjelse for dem, der skal med? Jeg skal holde veninde-hyggedag.Ha' en dejlig dag, Annette!

  3. @Veronika….Åhhh hvor trist. Men du har nok ret i at ørnen må være hovedmistænkt. I havde nok fundet spor hvis ræven har været på spil.Ha' en god dag alligevel med vasketøjet :-))

  4. Nei, ingen vandring under røde faner i dag, her blir det helgavask;) Noe må man da bruke den flotte fridagen til:) Olivia er nok dessverre ikke kommet tilbake, vi mistenker at ørna har tatt henne, ikke reven som er hovedmistenkt lenger:( Veldig trist.

  5. @Sister…haha, jeg skal ved osv osv heller ikke selv :-))Sidst (for en del år siden) jeg kom i nærheden af en 1. majdemonstration var der flere faner end deltagere……

Der er lukket for kommentarer.