Ude godt, hjemme ??

Hjemme igen efter dagene på Bymarken. Det har været dejligt at passe hus og kat og holde øje med forårets fremmarch.

dage på Bymarken

Det er også godt at være hjemme i egne rammer igen, omend rodet er en smule overvældende.

Imorgen står den på 12 timers arbejde og tirsdag er også pludseligt besat. Der er mennesker der gerne vil besøge mig på denne årsdag og det kræver lige en smule “ståen-tidligt-op-tirsdag”, bollebagning (af den søde slags), indkøb, rengøring, og klargøring til min berygtede Carbonara.

Selvom det jo er umuligt, vil jeg alligevel hoppe i køjen om meget snart og forøge at sove lidt på forskud…………………………

5 meninger om “Ude godt, hjemme ??

  1. …og nok engang 100000 tak for hjælpen, det betyder bare så meget for os, at vide at Bumle og hus er i kyndige og kompetente hænder, at du så også nyder at være her, synes vi er en ekstra gevinst.Vi ses i morgen og kipper med flaget.Stort knus.. :-))

  2. @MajorogMeg….Og alle de blomster er at finde i Inge's have. Måske ser jeg endnu mere fordi jeg ikke selv har have ?Ja, jeg har bursdag (fødselsdag) imorgen. Ha' en dejlig dag…klem@Annette…Ja foråret er skam kommet, men koldt er det endnu. Og når jeg tænker på hvor mange gange man har kunnet sidde ude på en dag som imorgen med lagkage og boller, så er det altså koldt i år.Ha' en fin dag :-))@Madame…Ja det er en dejlig ordning Inge og jeg har der. Jeg nyder at være der, og de sætter pris på at vide at der er nogen i huset når de er væk…Forberelser, jo jo, jeg når det jeg når og så håber jeg bare at bollerne bli'r så gode at mor overser støvet..haha, hvem mon jeg narrer der??God dag til dig også :-))

  3. Sikke en blomsterpragt du har fotograferet! Det må være hyggeligt at låne en have og en 'misling'.Rigtig god mandag til dig med arbejde og forberedelse til dine gæster 🙂

  4. Jamen da, så er foråret kommet til DK, skønne billeder.Dejligt indlæg med "C", altid lidt hyggeligt at vide mere om personen bag en blog.Hav en rigtig god arbejdslyst i morgen, hov det er allerede i dag.Forresten, årsdag? Betyder det din årsdag?

  5. Wow for en blomsterprakt, vakkert:) Årsdag? Betyr det at du har bursdag?Hopp i køya og sov godt:)Godnattklem herfra:) Du har gjort en super jobb som passer av Bymarken og Pus:)

Der er lukket for kommentarer.