Parkeringstilladelser

Omkring min boligblok var der for et års tid tilbage store problemer med at alle mulige fra andre steder på vejen parkerede i vores gård. Til stor irritation for nogle af dem der bor her.

Hvad gør man så ?  Jo da, man kontakter eet af de store private parkeringsselskaber, med deraf følgende stuur stuur bøde til de ulovligt parkerende. Alle os der bor kan få en permanent p-tilladelse til egen bil OG gæsteparkeringskort til gæster der ankommer i bil.

I begyndelsen havde  gæstekortene 3 måneders varighed, hvilket var super. Men nemt og enkelt skal det jo ikke være, så nu er dette ændret til 1 døgns varighed.

Fremover bliver det sådan at de af mine gæster der kommer i bil, får kastet en stak gæstetilladelser i favnen og så må de selv udfylde arkene efterhånden  som de skal bruge dem…..

IMG_0776

3 meninger om “Parkeringstilladelser

  1. Skulle likt disse gjesteparkeringskortene jeg, men helst på en uke da. For når jeg er hos mine døtre kan jeg ikke ta med bil, fordi det ikke finnes annen parkering enn de som har automater, og det koster en formue å parkere der i noen dager. Men et døgn virker da veldig kort.

  2. Parkering er alltid et problem ved boligblokker! Synes gjestekort var en god ide jeg. Når vi på besøk hos datteren min er det aldri en ledig p-plass å oppdrive.Masse gratulasjonsklemmer fra meg på dagen din:)Ha en suuuper dag:)

Der er lukket for kommentarer.