Dejlig dag

Åhhh, det var en dejlig og hyggelig dag og aften.

Rigtigt gammeldaws fødselsdagsboller, varm kakao m. flødeskum sammen med mor om eftermiddagen.IMG_0777

Bymarken kom med den skønneste buket og ikke mindst en superlækker gave, ex’en var der med blomster fra haven og dejlig vælg selv på alle hylder hos Matas…

page gaver

Min far huskede at ringe og det samme gjorde ældstesønnen.

Jeg lavede vanen tro alt for meget spaghetti carbonara og det er sådan set udmærket, for så er der nem mad når jeg i aften kommer hjem fra Københavnerudflugt med Conny.

Vi skal lige nå at se palæet mens det stadig er åbent for os almindeligt dødelige.

Jeg var lige en tur rundt om naboblokkene før sengetid. I 9 lejligheder var der tændt lys.

IMG_0785

Ha’ en god dag derude i bloglandia …………………

8 meninger om “Dejlig dag

  1. Gratulerer med dagen som var:) Virker som om du har hatt en kjempeflott feiring av dagen, slik skal det være:) Ønsker deg en flott dag videre!

  2. Det lyder som den dejligste fødselsdag! Skønne gaver du har fået – et gavekort til Matas er bare lykken synes jeg. Håber du får en god tur til København og at palæet er en spændende oplevelse.Ha' en god dag dag 🙂

Der er lukket for kommentarer.