Blog award

Nu har jeg tænkt så længe som jeg kan tænke over dette dilemma, ikke særlig længe måske, men jeg bliver ikke klogere og kommer ikke tættere på en løsning.

Jeg blev så glad og stolt over at nogen sætter så meget pris på mine blandede skriblerier at hun syns jeg skal have en pokal. Det var supernemt at skrive 7 ting om mig selv, det SVÆRE er at pege på 7 bloggere jeg følger som skal have pokalen som de næste.

Ja ikke bare SVÆRT, nej det er UMULIGT.

ALLE de blogge jeg følger, følger jeg fordi de siger noget til mig. Hos nogle lærer jeg en masse, andre får smilet frem hos mig, atter andre drager mig ind i en del af deres liv på stort og småt, men alle læser jeg med stor fornøjelse dagligt selvom jeg ikke nødvendigvis lige får smidt en kommentar hver gang.

Jeg følger på nuværende (efter KUN 4 måneder som blogger!!!) 41 andre blogge helt fast hver dag……..Og jeg vil næsten garantere at der nok kommer flere til.

Så kære ViltogVakkert, jeg takker igen for den fine pokal men giver den ikke specifikt videre.

Og kære alle jeg læser hos fast…..

 Annes legeplads

ANNETTE UDI HOLLAND

 Berliner brosten

 Brödbakslogg

 bymarken leger

 Claus Dalby – mit haveliv

 Demetrius Freeman Photography

 Det gode liv på landet

 Det smager altid lidt af fugl

 Digital Ekshibitionisme

Et og Andet

Folehaves univers

 frem i lyset

 Fru Hansens Blog

 Fru Nielsens Hverdag – stort og småt fra en lil…

 Hetchili

 Himmel, se Havet!

 Hverdagsgleder

 inge her og der

 K-Blog

 kunstigt åndedræt til præ-klemakteriesild

 Livet i stall og stue

 Madames huskeblog

 MajorogMeg

Mandagspigen

 Med tiden

 Mit bloghjørne

 mitt andrum

 Nikon Sniper

 Nordlandspia

 Pain de Martin

 Petunia

 Piskeriset på eventyr

 Rosemary and Thyme

 sisterbonde

 Skau & Co.

 StineStregen

 Tina – omme i London

 Vingesus, tungsind og saftevand

 zebra2go

 Zettes

I får alle denne pokal  award_pokal ta den hvis i vil have den……….

God dag hele vejen rundt…………………….

13 meninger om “Blog award

  1. Takker på beggge blogges vegne, jeg vil melde mig i koret af award-frie zoner, og lader den blive hos dig..:-))

  2. @Vilt og Vakkert…Klogt eller at springe over hvor gærdet er lavt ??Jeg KAN ikke gradbøje de blogge jeg læser. I er alle betydningsfulde for mig :-))@Rosemary and Thyme…Du er så velkommen. Jeg hygger mig altid inde på din blog :-))@Petunia…Du er så velkommen, dine billeder er ofte meget fantastiske :-))@Madame…ja det er netop det med at give videre og derfor får ALLE jeg læser fast denne pokal :-))@Veronika…Det syns jeg du og alle andre fortjener. Og du er jo andda vældigt flittig på bloggen på trods af at du jo har nok at se til i din hverdag :-))@Piske…Velbekomme og selvtak :-))@Sister…takker, ja det var den eneste måde jeg kunne løse det på og fremover er også denne blog awardfri zone. Jeg KAN ikke give karakter til dem jeg læser fast og jeg VIL ikke:-))

  3. Å skjønne Annette:) Tusen takk for at du syns jeg fortjener en pokal, og for at du er så flink å legge igjen et ord hos meg! Tar med meg pokalen, så skal jeg se hva jeg klarer å finne av mystiske ting hos meg;)

  4. Kære Annette, det var en skøn måde at sende pokalen videre på, og tusind tak! Jeg synes, awards er håbløst svære at give videre, men din måde her er genial :-)Rigtig god lørdag til dig!

  5. Kjekt å høre at du leser bloggen min og at du synes jeg fortjener en pokal!Jeg bukker og neier og sier tusen takk!!!!

  6. Dette var jo en flott måte å gjøre det på. Jeg tar gjerne imot. Ble faktisk overasket at du hadde foreslått min blogg!Tusen takk for det.Ønsker deg en fin dag videreKlem Tove

  7. Heisann!Dette er et klokt valg.Det er kjempehyggelig å motta en utmerkelse, men ikke like greit å få gitt den videre. Jeg har flere liggende på lager…

  8. @Rigmor…Værs'go, den er din :-))Ha' en fin dag med Magnor..klem@Guri…Nej, som du ser gav jeg op.Dejligt at de lover sol i helgen. Ha det koseligt på hytta..klem

  9. Alltid godt å bli satt pris på…men ikke enkelt å velge ut noen spesifikt:)Jeg nyter solen….snart blir det hyttetur:)Riktig god helg, knus til deg:)

  10. Ja det er alltid godt å bli satt pris på. Jeg takker for at du følger meg og mitt, og tar gjerne imot pokalen. jeg fått sette den i bloggen iløpe av helga, for nå stikker jeg en tur til min sønn. Ha ei fin helg. 😉

Der er lukket for kommentarer.