Jo, det blev godt….

…rugbrødet lidt fladt, men godt….rugbrød og hvedebrød

9 meninger om “Jo, det blev godt….

  1. @Rigmor…hehe, din bruost må du gerne ha for dig selv :-))@Madame…nøddekerne giver endda lidt ekstra saft og bid i brødet, og ja det er dejligt :-))

  2. Nam-nam, hvor ser det godt ud med nøddekernerne indeni! Jeg kan forestille mig smagen, himmelsk :-)Ha' en rigtig god mandag, Annette!

  3. @Inge..Det blev så godt at halvdelen forsvandt ud af huset næsten inden det var koldt :-))@Yt…Ja det slår næsten duften af jul :-))@Guri…sig til hvis du vil have min opskrift :-))@Berliner…Tjaeh, det tager jo faktisk ikke SÅ lang tid :-))@Tove…God forklaring på det flag. Det må have været spændende!Hjerteligt velkommen til :-))

  4. Rugbrødet ser veldig godt ut.Det fikk jeg lyst til å prøve meg på.Flagget på terrassen kjøpte jeg da vi var i USA på ferie for noen år siden. Jeg har bodd i USA som barn, og min søster er amerikansk statsborger. Ha en fin kveldKlem Toveps. Legger meg som følger av bloggen din

  5. Åha da, det ser da helt fantastisk lækkert ud! Sådan en skive bare lige med smør på, mums! Jeg MÅ altså snart få taget mig sammen til noget bagning!God aften til dig!

  6. Satt akkurat og snakket om at jeg skulle finne en god oppskrift på rugbrød..flat blir alle mine brød:)) Dette så jo knakende godt ut.Ha en fortsatt fin søndag, klem:)

  7. Det ser sørme lækkert ud, Hasse har også lige tryllet her, mens far og jeg har ryddet op i billeder på hans pc. :-))

Der er lukket for kommentarer.