Working nine to five….

Ikke just. Prøv med ti til toogtyve, så stemmer regnskabet bedre.

Det blir fint nok. Jeg kan rutinerne på sådan en mandag.

Jeg har det, også arbejdsmæssigt, med at ankomme i god tid. Det skal jeg på dette her nye sted lade være med, så denne morgens øvelse går ud på IKKE at gå ud af døren før det er absolut nødvendigt.

Lige idag gi’r det nok sig selv, for både gigtmedicin og smertestillende må godt lige virke inden jeg kaster mig over jobbet.  Og á pros pos gigtsmerter, så melder jeg mig i hylekoret sammen alle i andre der ønsker varmere vejr. Som i; helst inden udgangen af maj og helst noget blivende noget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7 meninger om “Working nine to five….

  1. @Tina…gigtsmerter er ikke noget nyt for mig, men med det som med så meget andet bli'r det jo ikke bedre med årene ;-))Ind imellem er det superskønt med sådan en rigtig chic-film og jeg æææælsker en god tudetur over en sød film eller fantastisk bog. Dejligt at se dig tilbage her :-))Ha' en dejlig dag…Knus@Madame…Sådan en arbejdsdag er vist ret almindelig i restaurationsbranchen :-))Gigten, det er sådan i perioder og egentligt klager jeg uhyre sjældent. Det er bare sådan :))

  2. Jeg vil også have varmere vejr, og hvis vi nu råber højt nok, mon så ikke det hjælper?Øv, sikke noget med din gigt, Annette! En arbejdsdag fra 10 til 22 lyder også helt vildt …Ha' en dejlig tirsdag!

  3. Hejsa Annette! Øv at du har gigtsmerter nu hvor du er begyndt på nyt arbejde. Sender sig masser af godt vejr. Sikke lækre rugbrød! Min mave går helt i koks når jeg kommer til DK og spiser rigtigt rugbrød. Tak for pokalen søde 😉 Har set filmen og det er da skønt med sådanne film indimellem. KNUS♥

  4. @Inge…Jeg håber du og DMI får ret…Og ja, det gjorde vi jo, altså sås i klubben :-))@Guri…Ja helt nede på 3 grader har den ikke været…Vi håber på varmere vejr både her og der :-))@Rigmor…Ufff, at skulle tænde op i maj måned :-((God ide det med udmeldelsen, men mon det hjælper ?? :-))

  5. Du har min fulle sympati. Selv elsker jeg min skinnfell og vil ikke bytte den bort mot alt gull på jorden. I dag snør det her og jeg har tenkt opp i ovenen. melder meg snart ut av statskirken om ikke værgudene gir oss noe varmere klima. Ha en så fin dag som du kan få til.

  6. Var glad du er der du er og ikke her da..3 gr her..fortsatt!!Ja, mon tro når varmen kommer….Ha en fin dag til tross, knus til deg:)

  7. Godmorgen Annette, det bliver varmere, i hvert fald hvis man tror på vejrudsigterne, så væbn dig med tålmod og giv det et par dage.. så sidder du på terrassen i Bymarken og nyder solen :-))Ha' en dejlig dag, vi ses formentlig i aften i klubben

Der er lukket for kommentarer.