Fotoalbum

Da jeg lånte alle de gamle billeder af min fars slægt, fik jeg hele albummet med hjem.
Det var mildt sagt i laser, og jeg lovede at lave ham et nyt.
IMG_0843
Så afsted gik det til Flensborg for at se hvad de havde på hylderne. Allerhelst ville jeg have haft noget hvor man både kan sætte billeder ind, men også lave en slags scrapbog.

IMG_0840

dette smukke træ passerer jeg på min vej op i byen

Det var også muligt, men ikke for min pengepung. Og så må man nøjes, både mig og far!!!
Jeg er nu sikker på at han nok skal blive glad for den løsning jeg fandt på. Om ikke andet, så sidder billederne fast nu…..og kommer aldrig løs igen.
IMG_0844
IMG_0845
Imorgen tidlig henter jeg først den lille grønne hos verdens bedste venner, derefter far og så skal vi mod Stevns. Vi skal besøge Ranehuset i Varpelev og bagefter har far vist et sted vi skal hen og spise frokost. Til frokosten får han min gave og på den måde får både han og jeg gaver på en helt almindelig onsdag i maj.

6 meninger om “Fotoalbum

  1. Hvor er det blevet fint og vil sikkert glæde din far utrolig meget. Jeg forestiller mig, at det også har været en stor fornøjelse for dig at sætte billederne ind i det nye album. Af og til savner jeg, at vi ikke længere bruger fotoalbum, det var så hyggeligt at sætte billeder ind, men for søren hvor optager de plads, det er lidt lettere med de digitale ☺Begejstringen vil overhovedet ingen ende tage over din nye header, den er bare så smuk.

  2. Det er dejligt at se, at du har sørget godt for de gamle billeder! Ha' en rigtig god tur i dag – det lyder meget spændende!

  3. Jeg er sikker på din far glæder sig over sin dejlige tøs, over både album og mindeturen i morgen.Ha' en skøn turKnus

  4. @Anette…ja det er det. jeg har ikke noget specielt forhold til det træ, men syns bare det er så smukt :-))@Guri…Ja det har sin egen charme at se billeder i et album og man burde nok få lavet alle billeder på papir…Jeg tror han bliver glad, min gamle far :-)) Klem

  5. Du gjør en kjempejobb for din far:) Så viktig å ta vare på slike gamle minner. I dag har vi bildene på pc`n…men ingenting er som å bla i et fotoalbum:)Bra jobbet:)Knus til deg:)

  6. Jeg tror det er et tulipantræ du går forbi (?) Det er rigtig flot 🙂 Dejligt du fik lavet nyt album – det er hyggeligt at sidde og se gamle billeder.

Der er lukket for kommentarer.