Yousee igen igen

Jeg sidder ved pc’en på rundtur i bloglandia og hører, som altid, P4 i baggrunden.

Skrat skrat skrat……Og så er det bare at vente på hvornår internetten også sætter ud.

Pyyyh, i denne omgang kun 10 minutter…..

Videre rundt i bloglandia, der er jo en del at læse op på når man sådan springe en hel mandag over.

Skrat skrat skrat….væk er alle signaler igen !!!!!!!!!!!!!!!!

Så er jeg altså ret ligeglad med at de med jævne mellemrum sætter min hastighed op uden yderligere omkostninger for mig. Jeg vil være glad hvis bare de kan holde forbindelsen åben, sådan HELE tiden.

7 meninger om “Yousee igen igen

  1. Kan det være din router, der er noget galt med? For vi oplevede det også gang på gang det samme problem hos kæresten. Problemet blev løst så snart at vi fik en ny router.

  2. @Annette…eneste trøst er at naturen jo gør som den plejer, og så må vi andre vist bare ruste os med lidt tålmod (hmm, IKKE min stærke side) :-))@Inge…Ja tak, jeg prøver at finde den, knappen altså :-)) Knus

  3. hrmmffffff hvor er kan ikke li' knappen på tdc's site.. :-)) så kan jeg trykke på den for dig, når du mangler strøm på den virtuelle verden..Knus

  4. Tro mig, du er ikke alene, vi vil også have varmere vejr her. Jeg frøs, da jeg var i DK og jeg frøs da jeg kom hjem, ØV.Lige pt. viser termometret den fantastiske temperatur af 11,9 grader….. Brrrrrrr.En rigtig dejlig dag til dag, selv om du må i den tykke trøje.

  5. @Rigmor….hastigheden får jeg. Men engang imellem lukker de forbindelsen uden nogen form for advarsel og det er SÅ irriterende.Jeg er ikke på facebook, ellers ville jeg gerne være med :-))

  6. Nettleverandører er noen merkelige vesner, for klager du har de alltid en årsak til problemet som IKKE ligger hos dem. Men klag og ikke gi deg, du skal ha den hastigheten du betaler for. Lykke til. PS: Vi får starte en egen side på Facebook om at vi nå vil ha varmere vær, eller så melder vi oss ut kollegtivt. 😉

Der er lukket for kommentarer.