Teoriprøve

F4

Een af mine venner skal til orienterende køreprøve.

Ikke spor morsomt når man har kørt bil i rigtigt mange mange år.

Nu har jeg så siddet og “hygget” mig med teoriprøver på nettet………og kan kun lige akkurat skrabe rigtige nok sammen til at bestå en teoriprøve idag….Hmmmm.

Tør du teste dig selv???

P9

Teoriprøve findes her.

6 meninger om “Teoriprøve

  1. Jeg har haft kørekort i 16 år nu. Selvom jeg igennem årene har fået en masse brugbar erfaring tror jeg ikke at jeg ville kunne bestå en teori- og køreprøve i dag. For igennem de 16 år har jeg fået tillagt mig nogle dårlige vaner, som jeg nok ville dumpe med under en køreprøve og så har de også ændret i nogle ting i forbindelse med reglerne for færden på vejene. Ændringer jeg ikke lige har fuldt meget med i.

  2. @Guri…jeg skal nok viderebringe dine gode ønsker til ham der skal til køreprøve…Det er heldigvis ikke mig ;-)) Dejligt i får lidt sol idag, i Roskilde er alt gråt i gråt….Fortsat fin dag…Klem fra mig til dig@Inge…Hvisk det til mig på et senere tidspunkt ;-))@Anne…Ja vi skal vist ikke have været billister i ret mange år før det bliver noget af en udfordring at tage kortet igen :-)) Og ham det drejer sig om her, har kørt bil i 44 år :-))

  3. Da Jeppe fyldte 18 holdt vi fødelsdag og hele familien var med…jeg havde lånt en teoriprøve bog med hjem fra biblioteket, kopieret en enkelt prøve…der var kun 2 ud af 14 der bestod…Jeppe og fætterens kone :-)nb. fætterens kone havde taget kørekort i Norge 🙂

  4. Da Jeppe fyldte 18 holdt vi fødelsdag og hele familien var med…jeg havde lånt en teoriprøve bog med hjem fra biblioteket, kopieret en enkelt prøve…der var kun 2 ud af 14 der bestod…Jeppe og fætterens kone :-)nb. fætterens kone havde taget kørekort i Norge 🙂

  5. Enn hvis jeg ikke klarer prøven? hehe..Ønsker lykke til med kjøreprøven:)Håper regnet har gitt seg hos deg, nesten litt sol her….Ha en flott dag, knus til deg:)

Der er lukket for kommentarer.