Udsigtsdag

Billede 120

Også idag tegner til en en dag hvor der skal kigges ud. Inde fra. Kun med megen optimisme kan man fornemme at det er en smule mildere i vejret.

Udsigten på billedet er fra Rødvig Kro igår

5 meninger om “Udsigtsdag

  1. @Inge…Nej SÅ vådt er det heldigvis ikke idag :-))@Anne…Næ, du har vel nok i det vand der er I søen. God tur rundt og god dag…:-))@Kenni…Jeg krydser med og ønsker jer en god tur :-))@Rigmor…Himmelspret :-)) Sikke et skønt udtryk :-)) Og du må have det samme :-))

  2. Været …………… ja hva skal man si? Ser iallefall at du får det beste ut av dagen uansett. Koselig med slike turer med fedre som kan sin historie. Selv har jeg hjulpet min far med vedkapping de siste dagene, armene min protesterer, men det er jo så godt å få være ute å gjøre noe når været tillater det. Ha en fin Himmelsprett. 😉

  3. Krydser fingre for at det stopper ved middagstid. Ved middagstid tager vi ind til Tivoli sammen med ungerne og hygger os på dagen, hvor vi alle sammen har fri og bare skal nyde det.

  4. Håber også på lidt tørvejr, skal på søen om en times tid…og det er IKKE sjovt at ro i regnvejr :-)God dag til dig Annette 🙂

  5. Uf, så vådt håber jeg sørme ikke det bliver, her er meget lysere end i går, vi kan se skoven omkring os i dag..:-))Fin header du har fået lagt på.God dag.. knus.

Der er lukket for kommentarer.