It’s alive….

Og med det mener jeg: mig!! Jeg er i live, og hold da lige op hvor kan jeg mærke at jeg er i live efter de to lange vagter. Hele skroget klager sig.

Fredag var arbejdsdagen slut 03.15, lørdag startede 11.30 og sluttede kl 23 og jeg føler det somom jeg har løbet en marathon. Øh, tror jeg, for jeg har aldrig løbet en sådan.

Idag skal bl.a. bruges til at læse de 115 bloggerindlæge der ligger i reader og venter, en rask gåtur ud i luften. Min gamle far siger nemlig man skal rejse sig ved det træ man er faldet ved. Han mener det godt nok mest i retning af tømmermænd og den slags, men jeg har nu tænkt at det må virke også efter overdreven aktivitet ……

10 meninger om “It’s alive….

  1. @Inge…Tak for en dejlig tur :-))@Anette…Nej, det er jo lige det. Og slappet af, det har jeg :-))@Berliner…Du her, det bliver komprimeret på den måde, men indrømmet…det er også der jeg mærker alderen trykke :-))

  2. Hold da op, det lyder godt nok strengt! På den anden side er det jo også komprimeret på en måde – og så er det da overstået. Håber at du har fået slappet af idag

  3. Det var nogle lange arbejdsdage – håber du får slappet af i dag. Kender godt det med nysgerrigheden / blogindlæg men nogle gange kan man bare ikke nå dem alle 😛 God søndag.

  4. @Madame…med min nysgerrighed er det nærmest umuligt at nulstille readeren, jeg kunne jo risikere at gå glip af noget ;-))Ja det er hårde vagter, men på den positive side når en fuld arbejdsuge på kun 3 dage.Også en dejlig søndag til dig :-))

  5. Pyha, sikke nogle dage – jeg synes, det lyder hårdt, Annette! Jeg tror bare, jeg ville nulstille readeren 🙂 Men jeg bruger ikke sådan en for ikke at lade mig stresse. Ha' en dejlig søndag!

  6. Vilt og Vakkert….Uha nej..Ikke 115 kommentarer :-)) Så mange læser slet ikke her hos mig. Men 115 indlæg hos foskellige bloggere JEG læser hos. Norge's historie er meget spændende, syns jeg. Og så syns jeg ivørigt i har en vældigt smuk nationalsang; "ja vi elsker dette landet", så den vil jeg nynne med på imorgen …. :-))@Anne…Sådan er restaurationsbranchen, man kan jo ikke så godt gå hjem før gæsterne ;-))@Annette…Nej nej, ikke 115 kommentarer. Men alle i jeg læser med hos har været ret flittige de sidste 2 døgn, og da jeg er født nysgerrig må jeg jo lige følge med, så jeg ikke går glip af spændende historier ;-))

  7. Med 115 kommentarer, så bliver der nok at se til, pyha. Man vil jo gerne se alle kommentarerne, men efter et par dages fri fra computeren, da virker det næsten helt uoverskueligt, ikke sandt.Rigtig god søndag med en lang travetur i et forhåbentligt nogenlunde anstændigt vejr.

  8. Annette dog, det er da nogle gevaldige vagter, du er røget ind i. Er det et tilfælde eller er det bare sådan det er. Hvor er du og med hvad/hvem ? Den med træet er hørt rigtig ofte, ikke mindst i forbindelse med ondt i håret.God lufte tur og læsestunder. Dejligt med sådanne dage.

  9. Heisann! 115 kommentarer!!!!!!!Det tar jo to dager å svare!Jeg brukte hele lørdag – nesten – på å svare , og jeg hadde på langtnær så mange. Riktignok telte jeg dem ikke.Nå sitter jeg i 20 min. mens håret lysner. Greit å bli kvitt den stygge streken av min egen hårfarve midt på hodet. Det skiller faktisk ikke så mye på farve nå lenger. Før var det verre. Da hadde jeg en farve lik kastanje- nå blir det mer som mitt eget fra tidligere tider, lys blond.Tilbake til din kommentar hos meg.Norge er forsåvidt gammelt, men som moderne nasjon er vi ung. Vi hadde en lov som Magnus Lagabøter lagde en gang på 1200-tallet, men den gjelder ikke! Grensene var også udefinerte. Kongene sanka land og mista land, så riksgrensa var ikke stabil. Det er en saga blott.Ha en fin søndag – og slapp godt av!

Der er lukket for kommentarer.