Dagens pausebilleder

Billede 003

Pauserummet fejler intet i solskin…..

Billede 002

Billede 004

Og udsigten til begge sider kan der heller ikke klages over…….

9 meninger om “Dagens pausebilleder

  1. @Madame…Ja det er SÅ dejligt :-))@Helle…næ, vi skal passe på selvom solen er fremme. Der skal ikke meget sky for førend det bliver koldt, men dejligt er det nu med lidt lys og sol :-))@Tina…Med en trøje på gik det fint, og mine pauser er ikke så lange at jeg når at blive kold :))@Inge…Åhh ja, du havde nydt det, havde du (bortset fra at du jo ikke havde siddet der, men flintret rundt med din lille vogn i stedet for) :-)) Knus

  2. SKønne pletter :)Jeg håber, at jeg idag skal ud og lede efter sådan et sted at sidde i solen – igår var den her ikke så længe, at man kunne nå at sidde i den – ihvertfald ikke uden at komme til at fryse.

  3. @Guri…Best of luck ;-)) Det skal nok gå fint med både surdej og rugbrød.Solen har, som du ser, skinnet idag, og så er det så dejligt at trække sig ud alene med en kop kaffe og en cigaret og holde en lille pause.Klem til dig 🙂

  4. For noen herlige bilder som viser at du har hatt godt vær:)Nei, denne utsikten kan man ikke klage over.Imorgen har jeg en plan om å sette surdeig!! Wish me good luck:))Knus til deg:)

Der er lukket for kommentarer.