Alvorligt bekymret

Jeg er alvorligt bekymret for min meget vigtige livlinie ud i det cyberspace, min pc.

Den opfører sig mere og mere bizart, ind imellem fryser den fast på en webside og så er der kun een vej, nemlig ctrl/alt/Del.

Der er vist snart kun een eneste udvej, nemlig at flytte ALLE data over på den externe harddisc og dernæst prøve at genskabe kassen her.

Jeg mistænker at det handler om den virtuelle hukommelse, selvom 2 GB virtuel hukommelse vel strengt taget bør være nok til at surfe rundt på www

systemoplysninger

Beklageligvis er min erfaring at der ALTID forsvinder ting, når man skal lave sådan en manøvre, men da økonomien ikke lige er til at købe en ny kasse, er der vist kun een vej.

Så med mange flagrende sommerfugle vil jeg nu sætte mig med kaffe, masser af kaffe, cigaretter og et rent askebæger og gøre forsøget.

Gyyyyyyys…

10 meninger om “Alvorligt bekymret

  1. @Guri…Hehe, jeg er her endnu, men det er altså besværligt og sikke en masse kaffe jeg har drukket :-))@Anne…men IHHHHHHHHH altså, når tingene ikke vil kendes ved adgangskoderne :-((@Annette…Taaaaak :-))@Kenni…muligvis, men det gør rigtige kvinder, ellers var det her aldrig gået :-))@Inge…hahaha…du skulle have hørt for 4 timer siden :-))@Rigmor….jeg har virkeligt holdt tungen lige i munden, og tror det går :-))@Madame…tak for de krydsede fingre, er sikker på det har hjulpet :-))

  2. Lykke til om du ennå har en oppegående data. erfaringen min er at når jeg klundrer rundt inni den, vil den ikke høre på meg senere. 😉

  3. Datatrøbbel er forferdelig….og ikke skal jeg gi råd. For ting må bare fungere!!Ønsker deg masse lykke til…Kaffe her også…Klemmer til deg:)

Der er lukket for kommentarer.