Siddesår og hysterisk mavesår

Jeg har opgivet at tælle de timer jeg har siddet her foran pc’en, men nu kører noget af det væsentlige.

Nemlig blog og Live Writer.

Min messenger vil ikke kendes ved min adgangskode og jeg vil jo sværge ved alt der er mig helligt at jeg selvfølgelig kan huske den rigtige kode…..hmmmm. Det vil vise sig imorgen.

Pc’en er som ny….hahahaha…spørgsmålet er hvor længe det holder, men imorgen kommer ældstesønnen og hjælper mig med det sidste.

6 meninger om “Siddesår og hysterisk mavesår

  1. @Vilt og Vakkert…tak tak, alt hjælper :-))@Lone…Mangler lige et par detaljer såsom lyd og mit numeriske tastatur, men det håber jeg sønnen kan hjælpe med :-))

  2. @Inge…Jublen lød også ud over hele Vestergade :-))@Anne….Næste gange denne manøvre skal ske, køber jeg sgu en ny pc….det er godt nok besværligt, sådan noget :-))

Der er lukket for kommentarer.