Jeg må tralle og juble og le………

Kan man andet i dette vidunderlige vejr. Planteskolen kaldte og hjem kom jeg med lidt godt til altanen…

Billede 001

Årets “crazy projekt” er denne her, som får et eller andet stativværk på væggen næste år hvis den ellers vil overleve.

Billede 003

Altankasserne er lidt simplere i år, men simpelt passer godt her….

Billede 002

En mynte må også til, for hvad er en lun sommeraften på altanen uden en mojito ?

Billede 004

Døre og vinduer står vidt åbne. For første gang dette forår har jeg ikke strømper på. Nyvasket sengetøj skal om lidt udenfor og tørre i solen. Ældstesønnen lander om et par timer. Grillen skal vist startes op for første gang.

Jeg kan ikke være mere tilfreds.

7 meninger om “Jeg må tralle og juble og le………

  1. De skønne lilla blomster har jeg også været ved at købe flere gange – jeg synes, de er så pæne :-)Og god idé med mynten. Bare husk at drikke rigelig med mojitos, for sådan en er virkelig hurtig til at vokse 😀

  2. @Inge…Det er meget tænkeligt at den ender der :-))@Anette…Ja det er så dejligt :-))@Lone…den her klematis skal helst overleve på min altan medmindre den skal flytte ud til Inge :-))

  3. Ja kan man andet end at være glad og nyde sådan en vejr.Klematis er også på vej i min have og det er snart :o)God dag.

  4. @Tove…Det er SÅ dejligt med forår og selvom det kun varer nogle dage i denne omgang skal det nydes 120%….Jeg elsker klematis så det må prøves :-))Har du også haft klematis på balkon ?Klem fra mig til dig :-))

  5. Er det ikke helt herlig at våren endelig er kommet!Nydelig med Klematis. Jeg har også det, men lurer på om den har overlevd den kalde vinteren!Kos deg med grilling:)klem _Tove

Der er lukket for kommentarer.