Mig og opskrifter .. suk

For noget tid siden købte jeg garn og en opskrift til et smukt sjal til min mor.

Det bøvlede jeg med en rum tid uden synderlig succes.

Så købte jeg en ny, meget simplere, opskrift som jeg så bøvlede med en ny rum tid.

Lige indtil jeg var på nippet til at smide garn, pinde og opskrifter i skraldespanden.

Men nu er det jo sådan, at når Moses ikke vil komme til bjerget, ja så må Bjerget komme til Moses (eller er det omvendt ? jeg kan aldrig huske det). Så nu strikker jeg da bare et selvopfundet mønster, for det vil alligevel være synd og skam at smide det lækre garn ud.

geilsk til bloggen

Og det er altså farven på det mindste billede der er mest rigtig….

7 meninger om “Mig og opskrifter .. suk

  1. @Madame…tror nu mor bliver glad for det uanset mønster :-))@Annette…Nu flytter det sig fremad :-))@Lone….Skønt at vide at jeg ikke er alene om den slags utidige overspring :-))@Anne…Hvis du knækker koden til den opskrift vil jeg meget gerne høre om det, for så vil jeg nok lave et mere til mig selv :-))@Tina…Jeg har heldigvis backup af billeder og dokumenter osv på et externt drev :-))@Guri….hahaha, jeg slap for mavesåret, manøvren gik heldigvis nogenlunde :-)) Klem

  2. Dette så da meget bra ut!! Jeg kan ikke strikke så jeg blir imponert:)Håper du berget for magesår:))Ha en deilig onsdag, klem fra meg:)

  3. Hejsa Annette! Det var da en god ide istedetfor helt at opgive!!!!! Pyh godt at pcen er ovenpå igen 😉 Troede også at den var helt gal med min den anden dag men det er ok nu. Gerne et tegn til at man skal have en kopi af sine vigtige ting på computeren 😉 Skønne billeder fra Stevns. KNUS♥

  4. Pokkers…(men har hørt fra andre, at det er bøvlet det mønster) jeg har lovet Sy og Rens at prøve mønsteret af, men orker næsten ikke 🙂

  5. Det er da tanken der tæller og hvilket mønster sjalet bliver lavet i, betyder mindre. Det er en rigtig dejlig farve. Held og lykke med projektet.

  6. Det var da en god idé at strikke et selvopfundet mønster, når du kan. Det ser meget smukt ud! Jeg kan slet ikke strikke og begriber ikke, hvordan I, der kan, bærer jer ad ;-)Ha' en dejlig onsdag, Annette!

Der er lukket for kommentarer.