ABC — F

Det 6. bogstav i Petunia’s ABC-leg, F, er vi nået til.
F kan jo stå for utroligt mange ting…..
Far, følelser, flaske, flamingo, flamberet, flad, flot, færge, fadøl, fællesskab, fingerring, ferie, flertal, fåtal, fugleedderkop (njaeh, den springer jeg lige over denne uge), fabel, forårstegn, forældre, frisk, får, frejdig, frodig, frihed, fritid, fred………og jeg kunne blive ved.
Her min far, ½ år gammel….ret så sød syns jeg…..:
IMG_0018
Et par billedeksempler fra eget kamera……
I maj 09 rejste jeg på ferie til Rom for første gang nogensinde, med min mor som kyndig rejseleder. Og  Peterskirken besøgte jeg på  min fødselsdag, tidligt om morgenen inden alle de øvrige turister dukkede op:
Billede 067
Forårstegn er vist noget vi alle i lang lang tid sukkede efter, og for mig er det et sikkert forårstegn når jeg kan sætte masser af påskeliljer i vase:
IMG_0345
Jeg er ikke til smykker, men denne fingerring har jeg båret på højre hånds ringfinger siden jeg købte den for den usle sum af 25 kroner i en lille bod udenfor et supermarked tilbage i 1988:
Billede
Een af mine faste ture i mit nærområde går gennem Sankt Hans hvor man både sommer og vinter kan møde disse får:
IMG_0090
Fred finder jeg blandt andet i dette lille hus i skoven som ejes af gode gode venner, og om ikke så mange timer kører jeg igen med vennerne derop:
IMG_3477 
Rigtig god læselyst om mange flere F’er her.

20 meninger om “ABC — F

  1. Kære alle….Tak for de mange flotte kommentarer. Nu tror jeg at jeg efterhånden er nået rundt til alle og har fået læst alle de andre F-bidrag….:-))

  2. Meget bra innlegg! Variert, og fine bilder!Skulle ønske jeg hadde bilder av mine foreldre da de var små, men det har jeg ikke. Har heller ikke foto av meg som baby. Pytt, pytt …Takk for kommentar hos meg!Fortsatt god helg!

  3. Tak for din kommentar :-)Flotte billeder og fin beretning. Især faldt jeg for dit fårede billede, jeg er nærmest lammet over at du bringer så ulden en sag!!!

  4. Ja, det er mange fine ord på f. Flotte bilder du har her. Den med lysstrålen i St. Peter kirken var ekstra symbolsk. Var der selv i februar 2000, og dimmensjonene, utsmykningne og maleriene kan ta pusten av enhver.Påskeliljer er også en av mine favoritten nå på våren.

  5. Mange fine f bilder hos deg, men jeg holder mast av din skjønne lille far… Joda, de andre bildene er og fine, så som de fine gule vårblomstene, og så den fredfulle hytten! Flott!! Takk for din hilsen! God pinse! -Margit-

  6. Sikke nogle eksempler på ord med F, Annette! Og skønne billeder. Ha' nu en rigtig dejlig weekend med Inge, hvis du holder computerfri 🙂

  7. Skønne billeder, det fra Peterskirken er meget symbolsk og flot. Rigtig god weekend til dig og vennerne i hytten. Hilsen fra malerbøtterne ☺

  8. Maria G

    Jättefint F-inlägg!Många fina bilder! Din ring är jättesnygg, påskliljorna ljuvliga och bilden på din pappa så fin och fåren är ulliga och gulliga!Trevlig helg!

Der er lukket for kommentarer.