Dejlig onsdag …..

…..med ældstesønnen som kom for at hjælpe med de sidste detaljer omkring genoplivningen af computeren.

På vej hertil ringede han og foreslog at vi kunne mødes nede på havnen og få en høkerbajer der lige midt i solen.

Billede 004 Her sidder han så og ser “farlig ud” med omvendt cap og et smøret smil…..

Udsigten til den anden side  er et mylder af master, blå himmel og vand.

Billede 001

Der var folk i bådene og flere steder blev der luftet dyner og hynder og hele havnen summede af liv.

Sagafjord sad folk på dækket og nød solen på vej i havn, hvilket jeg så ikke nåede at fange, solen gør det svært at rende alt for hurtigt efter et billede jeg sikkert kommer til at kunne skyde mange gange i løbet af sommeren, så her er et hvor hun er ved at lægge til kaj….

Billede 005

Efter sol og øl og en tur i Fakta efter ingredienser til laks i fad med pasta, klarede sønnen at finde den huschauffør min computer åbenbart havde smidt af i svinget.

Og sådan en High Definition Audio Bus-driver, kunne jeg ikke selv finde noget sted på det store net, men så er det jo dejligt at ha’ en søn som ikke lader sig afskrække af at skulle igennem 1017 sider før han finder den rigtige.

Vi sluttede dagen sammen med at se filmen Avatar, som er en skøn oplevelse hvis man, som jeg, er til fantasifulde eventyrfilm med en god morale.

6 meninger om “Dejlig onsdag …..

  1. @Guri…Farlig er han ikke, sønnen, derimod et meget kærligt og givende menneske.Jeg glæder mig sådan til at høre om rugbrødsbagningen og krydser fingre for at i bliver tilfredse med resultatet.Ha' en dejlig dag…Klem :-))

  2. Flotte bilder og sønnen så ikke farlig ut, hehe:)Enda bra du fikk hjelp med pc`n.Jeg skal blande sammen deig ikveld. Surdeigen har da stått lunt i 2 døgn:)Ha en flott torsdag, knus til deg:)

  3. @Madame…Han er ret unik, ham min ældste og jeg kan sådan set forundres over det faktum at han er blevet sådan et givende og kærligt menneske. Også god dag til dig … :-))@Inge…Det kommer du heldigvis meget meget snart. Du glæder dig og JEG glæder mig til weekenden.Stoort knus herfra :-))@Annette…Det er sådan en gyser med sådan en computer og jeg er lykkelig for at det hele lykkedes og kæmpehurra for sønnen som har lige det nøk mere tålmod end jeg.Ha' en dejlig dag :-))

  4. Sikken en skøn dag og toppen af det hele, at du igen er oppe at køre rent computermæssigt. Bedre kan det næsten ikke være.

  5. Sikke en dejlig dag du har haft, Annette, besøg af Ældste, genoplivning af computer, smukke billeder og en god film – det bliver vist ikke meget bedre :-)Ha' en rigtig god torsdag!

Der er lukket for kommentarer.