Vådt, hyggeligt, flot, hyggeligt, blæsende, hyggeligt……..

Med disse ord kan weekenden i det skånske sammenfattes.  Da vi, i den lille grønne, nærmede os Höör lå der tunge mørke skyer over åsen, men optismistiske troede vi jo på at det kun kunne være en byge.
Og en byge var det muligvis, men een af de mere langstrakte. Dog intet der skulle forhindre os i at sidde ude på terassen, og markisen er skam vandtæt!!!
Billede 011
Billede 017
Billede 014
Billede 019
Svenskerne har et nært og kærligt forhold til godis i en hver form. Og også til den kommende dronning som jo skal giftes om en måneds tid.  Så jeg kunne ikke stå for denne æske chokolade som lå og bød sig til i City Gross
Billede 021
Billede 030
Lørdag kørte vi på jagt efter et loppis (loppemarked/kræmmermarked), men da sådan nogle ikke ligefrem sprang os i møde, stoppede vi ved Ringsjöen et sted og strakte ben:
Billede 034
Billede 039
Billede 043
Og SÅ kom solen bragende frem så eftermiddagen blev brugt på terassen med næsen vendt mod solen og med strikketøj/bog/plæneklipper som beskæftigelse, alt efter temperament:
Billede 046
Billede 049
Jeg gik tur rundt om den lille krebsesø og igennem skoven inden spisetid.
Billede 053
Billede 061
Søndag morgen blæste det og trak op til mere regn, så vi pakkede sammen og trillede sydpå i zigzag ad de små smukke veje.
Nu er jeg mættet af hygge, sol, vand og vind og vil bruge søndag aften på at lade op til mine 12 timer imorgen.
Tak, kære venner, for endnu en dejlig weekend i skoven.

8 meninger om “Vådt, hyggeligt, flot, hyggeligt, blæsende, hyggeligt……..

  1. @Blogheksen….Skåne er balsam for sjælen. Det kan varmr anbefales :-)@Susling…Lige min drøm. Jeg eeeelsker også Sverige helt ukritisk.Og NÅR jeg er blevet rig bliver den første handling at købe mit eget lille sted hinsidan :-))@Inge…knus retur ;-))@Rigmor…Stedet er ikke mit, men mine venners. heldigvis er jeg heldig og bliver inviteret med derover :-))

  2. Det ser da riktig så koselig ut hos deg, selv om det regner. Og om det er ingen trøst til deg, så er det for meg for nå er jeg så lei av regnet og den kalde vinden. Har brukt dagen til baking.

  3. Uh, jeg eeeelsker bare Sverige. Når jeg bliver rig og en wooffie/dinkie, så er det det jeg vil kaste mine penge efter. Et lille træhus i Sverige. Fik jeg sagt, at jeg elsker Sverige?

  4. @Guri…Vejret kan vi klæde os på til :-)) Det er en perle, kan du tro. Ha' en dejlig 2. pinsedag. Klem @Madame..jeg bliver sådan rigtigt jubelglad i sådan nogle omgivelser, og vi havde rigtigt hyggelige dage. God 2. pinsedag 😉

  5. Wauw, sikke nogle smukke billeder, Annette – også dem fra regnvejret! Jeg kan se, I har haft et par skønne dage, dejligt at læse :-)Ha' en god pinsedagsaften!

  6. Ah….der så det herlig ut:) Uansett vær…skjønner du har kosa deg ja Annette:) Mange flotte bilder fra skogen..ser ut som en perle av et sted:)Knus til deg:)

Der er lukket for kommentarer.