Klar, parat …start

Om yderligere en kop kaffe og et bad og håret sat ;-)) er jeg ved at være klar til at yde en indsats med rengøring, gulvvaske og ikke mindst 6-8 maskinfulde tøjvask på jobbet.

Og hvis det grå udenfor bliver ved hele dagen, er der chance for at arbejdsdagen ikke strækker sig over 12 timer men kun til starten af aftenen….IMG_0482

4 meninger om “Klar, parat …start

  1. Det lyder som en hård tørn, Annette – jeg håber ikke, at alle dine arbejdsdage er sådan. Ha' en dejlig tirsdag, klem 🙂

  2. Heisann!takk for alle hyggelige kommentarer mens jeg har vært på Lia.Du kan se litt av livet der på livetila.blogspot.comNå MÅ jeg vakse håret!Ha ei fin ukestart!

  3. Rengjøring og gulvvask må til:) Skal svinge moppen selv jeg:) Hundehår….Her var det 4 gr imorrest…Ha en flott dag, klem fra meg:)

Der er lukket for kommentarer.