Skånsk knäcke

For nogle uger siden havde Inge og Hasse det lækreste knækbrød med hjem fra Sverige til mig. Nu er de 2 næstsidste skiver spist med lækker ost og jeg ærgrer mig grumt over det faktum at jeg IKKE købte mere af slagsen med hjem i pinsen….

page

4 meninger om “Skånsk knäcke

  1. erbimik@hotmail.com

    jeg har også købt for lidt af det gode knækbrød, mon ikke man kan købe det i Danmark? Hvis nogen hører om/ved hvor det evt kan købes i Danmark vil jeg meget gerne vide det.

  2. Den kender jeg også. Jeg købte det skønneste tørklæde på markedet i Malaga i marts måned og betalte den nette sum at 5 euro.På vejen hjem i flyveren, var jeg godt træt af, at jeg ikke købte nogle flere.Så Annette, vi bliver nok nød til at gøre vores rejser om. :o)God dag.

  3. Det var synd, du ikke forsynede dig med nogle pakker i weekenden – du må have en udsending til Sverige og proviantere for dig 🙂

Der er lukket for kommentarer.