ABC – G

G…..er jo et skønt bogstav som mange gode ord begynder med.
GLÆDE, her eksemplificeret med en lille Bumlekat som glad klatrer rundt i et bart æbletræ som en anden fotomodel…..IMG_0435
Eller min GLÆDE over at min nyindkøbte klematis i det mindste kommer med 2 blomster i år….Billede 005 
G kan også stå for GOLF……ikke fordi jeg spiller golf, men fordi jeg arbejder i golfklubbens restaurant  2 dage ugentligt og der møder mange mange hyggelige golfspillere. Blandt dem, mine gode venner. Her et billede fra banen en dag i foråret hvor solen faktisk lovede et dejligt forår……IMG_0488
G kan stå for guld og grønne skove. Guldet har jeg ikke noget af, men rig kan jeg føle mig når forårsskoven lyser så grønt at man næsten får ondt i øjnene og alt pibler frem af jorden, nyt, fint og grønt…..
Billede 058
Billede 068
Billede 072
G kan også stå for GODIS, eller på dansk GODTER. Hvad dette angår er Sverige også et godt land at besøge. Et hvilken som helst supermarked har godis i lange baner til en god lav pris og jeg bærer altid alt for meget godt med hjem:
Billede 044
Godis fås også i en sundere udgave:
Billede 045
Og GOD skal man være ved sig selv.
Ha’ det GODT alle sammen og GOD læselyst hos alle de andre ABC-bloggere som du finder her.

33 meninger om “ABC – G

  1. @Moonbeams…Katten er ikke min, men min venindes :-)) Det er katten og jeg dog ligeglade med, for vi holder meget af hinanden :-))@Anja's hobbyblog….Ja det er slemt som de ting helt af sig selv finder ned i vognen ;-))

  2. Flot G-indlæg, jeg faldt for kattebilledet :o) Og så kan jeg kun nikke genkendende til godis-bildet, prøver også at købe mest af det sunde, når vi er i Sverige, men der hopper jo ofte også noget af det andet ned i vognen *ler*

  3. @Irene….Nu bli'r jeg lidt misundelig. Strandvejr i Spanien !!! Du må have en superdejlig eftermiddag på stranden. I Danmark skal der ikke bades, hverken idag eller i laaaang tid frem. Det er alt for koldt. Klem

  4. Ja det finnes mange slags gleder …. jeg gleder meg over å sitte på balkongen, 100 meter fra standen i Albir i Spania. Sola skinner og i dag skal det bli en flott strandtur. Klem

  5. @Hobbygåsa…Jeg vil også gerne ha' den sunde, men ved ikke helt hvor sundt det er at spise ½ kilo nødder på een gang :-))@Living next to me….Golf er jo meget meget svært er det gået op for mig, så jeg nøjes også med at se på :-))@Petunia…Glæde og godter, mums, ja det hører sammen :-))@mor og datter…Den er også fin. Nu bliver det bare spændende om den vil overleve på altanen :-))@Maria G… Og trevlig helg til dig med :-))@Hasse A… Tak skal du have. Du må også have det godt :-))@Hobbygåsa…Hortensia er vist også en busk. Du må vise mig flere billeder af dit træ når det kommer lidt længere frem :-))@linsky…Nemlig; svensk godis er bedst :-))@Elisabeth… God helg til dig med :-))@Mona…Det samme er jeg :-))@Madame… Tak og det samme til dig :-))@Maly's krok…Det er så sandt. Det er de "små" ting der giver varig glæde og følelse af rigdom :-))@Inge…Gungrende glædeligt at du er enig :-))@Sommertid…Det gør netop livet mere spændende at vi ikke er ens alle sammen. Smuk helg til dig med :-))@Fruen…Ganske enig. Dejligt hestebillede du har malet :-))@Rimkoger… Åhhh, hvilken trøst når jeg styrter rundt efter min nøgler :-))@Anette…Tak, det samme til dig :-))@thorzo….Se så er det jo meget mere logisk at man anlægger en skaterbane lige der :-))@TorAa…Velbekomme og selvtak Tor, det var virkeligt smukke billeder du har lagt på :-))@Halina….Hahaha, ja du har SÅ ret, motion skal der til bagefter mængder af godis :-))@Lotta….Uhmmm hvor dejligt. Så må du forkælde ham med lidt godt.Mysig helg til dig med :-))@Vilt og vakkert…Tak for den fine forklaring. Jeg troede det var en bestemt slags snøre og så er det et net :-))@Henny… Jeg syns også Glæde er bedst :-))@HildeS….Tak skal du have :-))@Ragnhild…Nej, vel. Vi må bare motionere lidt bagefter :-))

  6. Heisann!Nydelig innlegg Annette!Nå skal jeg prøve å forklare deg uten å slå opp i noen form for ordbok. Not er et stort garn (som en åpen pose) som båten trekker etter seg mens den kjører, gjerne i runder rundt stimen for å få mest mulig av den fanget. Bare profesjonelle fiskere driver slikt fiske.Morsomt at du spør.Så skal jeg sjekke om jeg har rett….

  7. Oj så mycket på G.Jag sitter här och väntar på älsklingen som skall komma efter jobbet och äta middag. Tror du jag blir sugen när jag ser allt godis som du har laddat upp med.Härligt jobbat Kramizzz….. Mysig Helg // Lotta

  8. Her var mye å glede seg over gjennom en flott bildeserie. Virkelig stemningsfullt.Takk for din flotte kommentar til reisebrevet fra Glacier N P

  9. Gamlebyen i Oslo er ikke helt som Gamla stan i Stockholm. Gamlebyen er i dominert av motorveier, jernbanen og bygårder med lavere standard. Bydelen er den med lavest gjennomsnitlig levealder i Oslo.

  10. Glemsomhed er ej et tegn på en begyndende senil demens, men derimod et sikkert tegn på en såre høj intelligens.Tak for din kommentar :-)Genialt, glimrende, godt G-indlæg, især det med Guffet…

  11. Åja, en kan virkelig føle glede over våren, det er ikke alltid de som er rike på gull som er de lykkeligste! Du finner Glede i de "små" tingene, og det gjør jeg og! Så stilig med pus høyt der oppe! Takk for hilsen! -Margit-

  12. Det var sjovt at læse Annette! Sikke mange dejlig ord med G og smukke naturbilleder 🙂 Ha' en rigtig god fredag, klem!

  13. Hei igjen du 🙂 Hortensia er en blomst, er det ikke? Jeg er sååå urdårlig på blomster. Bildene jeg har tatt er av knoppene på et tre, så jeg tror ikke det er Hortensia. Men jeg garanterer ikke, for som sagt – blomster kan jeg ingenting om 🙂

Der er lukket for kommentarer.