Den sidste solnedgang

Ihvertfald den sidste jeg i arbejdsmæssig sammenhæng fotograferer ud over golfbanen.
Imorgen starter jeg i fast job og har dermed sagt adios til restaurant Albatros, og adios til jobcenter og akassesystemet.
Billede 004

Update kl. 00:14:  13 timer på jobbet trækker altså tænder ud. Så alle planer om at læse og kommentere på blogindlæg skrinlægges pr. lige nøjagtigt NU…..Og fru Estrin her går til ro……….

7 meninger om “Den sidste solnedgang

  1. @Tine…tak skal du have, det aller allerbedste er helt sikkert at kunne melde sig ud af alle systemerne :-))@Madame…jeg har været glad for Albatros og håber også jeg bliver glad for det nye sted og a-kassen vil jeg helt sikkert ikke savne et sekund :-))@Anne…Tak skal du have :-))@Inge…Tak og knus retur :-))@Annette…Det er SÅ dejligt, og tak skal du have :-))

  2. Pyha, det er nogle lange vagter, Annette – men jeg håber, du er glad for restaurant Albatros, og A-kassesystemet vil du næppe savne :-)Ha' en dejlig tirsdag, klem!

Der er lukket for kommentarer.