Bil…..

bliver nok en nødvendighed !!!!!!

Ikke et åbent spørgsmål, mere sådan: det må jeg simpelthen få til at hænge sammen.

Iøvrigt sjovt at jeg i min fremskredne alder kan blive ved at finde nye måder at være træt på!!!!

Onsdag (altså om ikke så mange timer) kører endnu en 10 timers vagt på det nye sted. Jeg håber så at jeg i det mindste kan huske nogen priser……

I hører nærmere, og der skal nok komme gode anekdoter til underholdningen….

Ha’ en skønherlig onsdag alle sammen :-))

11 meninger om “Bil…..

  1. @Rigmor…jeg skal nok passe på ikke at bruge al min energi på jobbet. Der skal også være tid til at leve, som du skriver :-))@Vilt og Vakkert…Nei men, strejker du ??? Må lige ind hos dig og læse eller på VG eller hvor jeg nu kan blive lidt klogere på strejke i Norge :-))@Inge…Vi ses i aften :-))@Annette…Hehe, stamkunderne KAN riserne, se dem spørger jeg når jeg er i tvivl….:-))

  2. En rigtig god vagt til dig. Øv, at de nyindtjente skillinger skal bruges til en bil, men på den anden side set, det er ikke kun til jobbet at du vil have glæde af den. Spændende med de priser ☺ ☺ ☺

  3. Heisann!Ja, nå er jeg i streik, og det blir bare streikevakter på meg fra nå av Konflikten er ganske fastlåst, så streiken kan vare lenge. Jobbing blir erstattet med havestell når jeg ikke er på vakt. I morgen blir det også tur på utstilling med min søster. Den utstillingen skulle jeg ha vært på med elever i dag.Og så stikker vi innom et gartneri på veien ;:OD)Ha fine, varme og solrike dager.

  4. Nå må du ikke bruke all energi på jobben, du skal også ha noe til kos og hygge. Og en billig bil hjelper på. Men når du skal stå på jobben i nesten 10 timer, trenger du rolige turer i marka for å samle deg. Det er tøffe arbeidsdager både fysisk og metalt, for det er så mye surr, bråk og fjasete prat fra fulle gjester. 😉

  5. @Madame…Haha, ja kaffe kan jeg huske, den er nemlig gratis :-)) Og for dig sætter jeg frisk over lige på stedet, selv drikker jeg halvgammel kaffe indtil jeg går ove rtil vand med isterninger :-))@Anne…Det at jeg skal afsted igen idag er en håndsrækning til hende jeg arbejder modsat med. Normalt skal jeg arb. : man, ons, fre den ene uge og tirs, tors, lør og søndag den modsatte uge..))@Yt…Ja jeg må sætte nogen med forstand på den slags på jagt efter en lille bil mig..:))

  6. God vagt Annette! Det er da spændende, hvad du tager for en kop kaffe sidt på dagen – om du over hovedet er i stand til at huske noget som helst :-)Ja en bil må du ha', varme klem og god onsdag.

Der er lukket for kommentarer.