Godt og skidt

Midt i sidste uge dumpede en jobannonce ind i min mailbox.

Jeg ringede op, kom igennem ved 3. forsøg, var til samtale næste morgen og igår fik jeg positivt svar. 37 timer ugentligt på en pub i Ringsted.

Der er ingen tallerkner der skal slæbes eller gulve der skal vaskes. Men der skal hygges om gæsterne og serveres øl. Sikkert øl i massevis.

Eftersom det jo ifølge kalenderen er sommer, er planen at køre på T-Rex’en både frem og tilbage. Tilbageturen er næsten en nødvendighed, ihvertfald de aftner jeg først skal lukke kl 0200 og DSB ikke kører så sent på natten.

Og her er det jeg jeg kigger ud af mine vinduer, sådan en tirsdag den 1. juni, og ser at det er gråt og koldt udenfor.

En tur ned i kælderen efter min køredragt som nærmest aldrig er blevet brugt, men som er garanteret varm. At ryste diverse edderkopper ud af den og Nu er den klar til brug.

Jeg bliver med garanti SÅ øndig at se på !!!

Billede 005

Når vinteren nærmer sig (ifølge kalenderen) er jeg vist nødt til at se mig om efter en lille billig bil. Men den tid, det problem/den glæde….

7 meninger om “Godt og skidt

  1. :-)) pyt med "øøøøndighedsfaktoren" det vigtigste er at du kan holde varmen. Glæder mig til at høre nyt..Knus til dig

Der er lukket for kommentarer.