ABC – H

Uhhhh hvor har jeg glædet mig til H…..
Mit H skal stå for Hår. Jeg har igennem årene haft et ret afslappet forhold til mit hår og har aldrig brugt penge på frisørbesøg hvis jeg ikke havde penge.
Jeg har også i mange år farvet håret, enten selv, eller hos mere eller mindre dyre frisører.
Om min holdning til hårfarve kan du læse her:
http://annetteestrin.blogspot.com/2010/01/det-er-altid-dejligt-at-fa-ordnet-haret.html
I Pinsen var den røde farve i mit hår temmeligt fortrængt af en bred grå stribe, og det er bare ikke mig.
Annette2
Inge havde alligevel gang i Salon Inge, der midt i skoven… http://bymarken68.blogspot.com/2010/05/pinse-i-skoven.html
pinse 011_thumb
Hvis du er så træt af det (håret altså) kan jeg da finde maskinen frem igen og klippe dig også”, sagde Inge…….“Det er jo bare”, så af røg hele parykken………..
Billede 065
Og nu ser jeg så sådan ud….
Annette1
Morsomme reaktioner har jeg fået. Nogle er vildt chokerede og kan bare slet slet ikke forstå det.
Andre syns det er vildt flot….Og sådan er der så meget, med andre mennesker og deres meninger.
MIN holdning, spør du ???  Jeg syns det er SÅ dejligt. JA, det er gråt, men JA jeg bliver sådan set også 50 næste gang jeg fylder år.
Og når alt kommer til alt, er det jo bare hår, og den slags har det med at vokse ud igen.
Se flere H’er her.

32 meninger om “ABC – H

  1. Hahaha! vilken härligt hårigt inlägg… tänkte också på hår eftersom jag har peruker kvar efter min cancer…, men tiden går för fort… och jag hann inte… kanske vid P :))Jag gillar din frisyr och tycker att du ser helt fantastiskt ut!ha det gottHalina

  2. Ja, jeg er sent ude, men jeg vil da lige sige: Hold da lige kæw et coming out! 🙂 Nu kender jeg dig jo ikke eller noget, men det ser skisme godt ud. Godt ud som i RIGTIG godt ud! Jeg ville ønske at jeg var så modig…Ps. tillykke med job!Pps. tillyke med bil! (snart)

  3. Hår ja, hår kan forandre utseende til et menneske og ofte kan man til og med føle seg bedre etter å ha fått klipt vekk hår eller farget håret i en annen hårfarge. Jeg syns du ble flott i din nye hårfrisyre :)Ha en herlig søndag 🙂

  4. Tøfft gjort! Jeg har alltid tenkt at jeg vil ha langt (det er langt nå og jeg har det stort sett i en hestehale), grått hår når jeg blir eldre.Ingen grunn til å farge det, men vi får se 🙂

  5. Det der var virkelig tøft gjort Annette, og du kledde det så godt!! Og så godt som det er nå som sommeren er på vei å ha kort hår:) Ønsker deg en flott helg, og lykke til på mandagen:)Klem fra Veronika

  6. Maria G

    Den nya frisyren blev snygg!Du passar i kort hår!Bilden på haren i mitt inlägg fotade jag en morgon mitt inne i stan i slutet av mars förra året. Jag trodde den skulle springa iväg när jag tog fram kameran, men den satt lugnt kvar. Det var inte mer än 3-4 meter mellan oss.Trevlig helg!

  7. Heisann!Jeg har alltid sagt at jeg vil ha en frisyre som Inger Hagerup ( dikter, død , bodde i min by) når det lange skal klippes. Det må føles som en stor frihet, slippe kam, farving og hår i munn, nese og øyne. Men klør det ikke ved ørene og i panna ????Du kler det korte håret, det er nå min mening, men jeg har jo ikke noe forhold til deg med lengere hår ;:OD

  8. Jeg synes, det ser flot ud, og du opnåede at gøre kort proces med den røde farve. Jeg er selv helt holdt op med at farve mit hår, efter at der er kommet (mere og mere) gråt. Gider simpelthen ikke at være slave af alt det kemi.

  9. naalogtraad

    Det må jeg nok sige, du er modig. Det havde jeg aldrig gjort. Men frisk ser du ud nu.God weekend

  10. Tak for din kommentar – altid til tjeneste. Du ser dejlig ud med din nye frisure, og mon ikke dine kunder synes det samme. Tillykke med jobbet.

  11. synes faktisk det klær dig godt med kort hår. Men det må være noget af en forandring både for dig selv og dine omgivelser. Men flot er det!! Knus og god weekend – Anette

  12. Jeg synes du ble kjempeflott! En spennende dame :-)Men så må jeg jo også si at alt ved første bilde tenkte jeg at oi – her er det en dame jeg føler at jeg virkelig liker. Tenk hva bare et bilde kan gi av inntrykk.Konklusjonen må være at du nå både ser ut som en dame man virkelig kan like, og som i tillegg er spennende :-D.Sprekt gjort var det også.Ha en riktig spennende helg!

  13. Det är ju super med kort hår när det är sommar sol och bad.Du ser helt fantastisk ut i den nya frissen.Kramizzz på dig och mysig helg// Lotta

  14. Det ser rigtig godt ud, men du så nu også godt ud før.Når det bliver varmt, er jeg nødt til at blive klippet ret kort (men jeg er en mand så ingen siger noget til det 🙂 ) ellers kløer det i nakken og på siderne af halsen og sommetider også i tindingerne. Man kan kalde det varmeknopper eller hvad man vil, men det er ikke rart.Så enhver kvinde (ethvert menneske) burde prøve at gå med kort hår en gang imellem 🙂

  15. Gud, hvor ser det godt ud! Du har noget rigtig flot haar! Jeg er modig som dig med frisuren, men lad mig fortaelle dig noget helt andet – du er slet ikke graahaaret i forhold til mig og jeg er ikke fyldt 42 endnu! Jeg faar lavet nogle faa lyse striber paa toppen af hovedet, for at faa det hvide til at se jaevnt ud, men naar jeg naar til 50 er jeg fuldstaendig hvidhaaret! Jeg elsker det, det er fedt at vaere faerdig med at farve haar og graat haar goer ikke ondt. 🙂

  16. Hej Annette, jeg synes det er fint til dig…og modigt…jeg har også gjort det et par gange sidst her i vinter, det er en dejlig fornemmelse af det helt bløde og nye hår…jeg har så altid brugt penge på frisør/frisurer men har da heldigvis en som jeg er glad for og som kender mig. Jeg er korthåret i forvejen, vil nu prøve med lidt længere pandehår, men jeg kan ikke fordrage at have det langt i nakken, føler det klister. Men held og lykke med det "nye" hår og ps synes det er flot med gråt….

  17. ilhja

    Syntes det klæder dig med det korte hår.Men hvis man ser dig tit skal man sikkert vende sig til det.

  18. Hvor du er tøff !Ja, det er ikke alle som ville ha klart å gjøre så store forandringer med sitt hår på èn gang. Men du ble fin og riktig så sporty på håret.Ha en fin helg 🙂

  19. Du er modig Annette, jeg synes kort hår er meget smukt, når man som dig har en hovedfacon, det klæder. Det må være skønt at have en nem frisure som din her om sommeren, men kort hår klæder ikke mig.

  20. Hår er til besvær for så altfor mange.Enten neste ikke hår har, eller det blir "grått" før tiden.Det bekymrer faktisk ikke.Jeg har hatt hvitt hår i over 20 år.Og det er hvitt og mykt som baby-hår, selv om alle er overbevist om at det er grått.Da sier jeg:- Kjenn på mitt hårOg de blir alle forundret over at det virkelig er mykt som baby-hår.Om sommeren, med meget lys på blir det lyst gult. Fortsatt englehår.Så jeg sier nu bare, la ditt håt forbli ditt naturlige hår.Ha en herlig helg;)

Der er lukket for kommentarer.