Jammen farven ???

Hvor er det godt at kende nogen der kender nogen der kender nogen !!!

En god ven (min ex) kender en mekaniker og denne mekaniker overhørte en snak i telefonen mellem min ven og mig og forstod at det handler om mit behov for en god billig bil.

Mekanikeren kender så en fyr der lige har fået en god bil ind, som godt nok lige skal ha’ en ny motor, men ikke noget problem for sådan een der kun har gået 100.000 har mekanikeren lige liggende så den smider han da lige i min kommende bil !!!! Han var også parat til at smide alt andet for at gøre en bil klar til mig, men da alle andre venter i op til måned på vigtige og nødvendige reperationer, har jeg nu sagt at han ikke skal få stress over en bil til mig.

Og alt det fortalte ex’en da han alligevel kom forbi værtshuset med et sæt nøgler jeg havde glemt hjemme.

Øvrige væsentlige detaljer ifølge ex’en om min bil:

  • saaab900
  • årgang 1990
  • 3 døre
  • minus turbo (det har du alligevel ikke BRUG for siger ex’en, mens jeg tænker at det har jeg alligevel ikke RÅD til)
  • benzin drevet
  • noget om motorstørrelse (??????)
  • noget om antal ventiler (???????)

Og nu er det altså ikke fordi det betyder noget væsentligt, men mit første spørgsmål efter det med prisen (som er meget meget rimelig) var: JAMMEN HVILKEN FARVE HAR DEN ?

Ex ser lettere lidende på mig og fortæller at det har han da virkelig ingen anelse om.

Men her er ihvertfald et par billeder af hvordan modellen ser ud…..

112_0702_30z 1990_saab_900_spg rear_view saab

5 meninger om “Jammen farven ???

  1. UuuuuuuuuuuuuuuH! Det er jo sådan en 900'er, som vi lige har aflivet. Hvid godt nok, og firedørs godt nok og med et lille i efter de 900 godt nok. Og med megatårer i øjnene godt nok…Men altså…Den dejligste bil i mit liv, ham Vagn. Stort tillykke herfra! (også med håret. Det gråner jo det skidt :-))

  2. Så lenge den har motor, ratt, gir, og bremser, og du kommer deg frem med den så er vel det viktigst. Så får farge komme i etterkant.Sikkerhet først!Lykke til med din nye bil. 😉

Der er lukket for kommentarer.