Vasketøjet hænger ude

Og jeg har lovet at lave sund slankemad til en god ven i aften. Tror det bliver grillet kyllingebryst med salat a la Inge og Meller med babyspinat, jordbær, mozarella, mynteblade og indkogt balsamisk edike fra Modena…….

Som vejret arter sig, bliver det spisning på altanen og rødvinen må hellere være kold end varm.

Indtil da summer jeg over det nye job. Jeg nyder at være fri af diverse systemer og kan sagtens trives på det der værtshus.  Der er mange skæbner fast placeret på hver sin barstol i mange mange timer hver dag. Der drikkes og ryges igenem. Holdninger, som er meget meget langt fra mine, fyger gennem luften og jeg spiller neutral. Som sadan helt blank: jeg har ingen mening om noget som helst.

Jeg overvejer at lære mig at hækle. Eller begynde at strikke karklude. Bare for sådan at have noget i hænderne i de lange lange timer hvor der ikke er ret mange kunder.

Billede 005

4 meninger om “Vasketøjet hænger ude

  1. Nogen gange kan det faktisk være rart IKKE at have en holdning til bestemte ting, når man går på arbejde, så det kan jeg godt følge dig i. Håber I havde en god aften på altanen 🙂

  2. Åh ja, jeg kan forestille mig, hvordan det må være, Annette, men må kunderne virkelig ryge?God idé hvis du begynder at hækle eller strikke, når du har pauser i jobbet! Din klematis er bare så smuk!Klem og ha' en skøn weekend!

  3. Det lyder svært, det med ikke at mene noget. jeg kan anbefale dig at gå i gang med Liselotte's Klokkeblomst. Er selv midt i den,tror den bliver en ynglings.Hækleri er en god ting.

  4. I må ha' en dejlig aften, der står også grill und so weiter.. på menuen her i haven – OG cacaomælk med vanilieis til dessert… ikke særlig slankeagtig..:-))

Der er lukket for kommentarer.