Fridag eller noget

Jeg er lige. Eller næsten lige. Stået op.

Jeg gik også først i seng klokken 5 i morges efter at have bællet et stort glas mikrobølgevarmt kakaomælk mens jeg sad på altanen og lyttede til solsortenes sangerkonkurrence. Jeg er en lille smule tømmermandsramt, hvilket er ret imponerende eftersom jeg ikke drak noget stærkere end kaffe og cola i aftes/nat.

Det var en travl aften/nat på værtshuset, for der var byfest. Folk var glade og fulde. Meget glade og meget meget fulde. Det kan altså være en kende anstrengende at følge de der stærkt stigende promiller og det stadigt stigende  støjniveau lige til folk bli’r enormt sure fordi der skal lukkes.

Heldigvis er der kun byfest een gang om året.

Saab’en er klar i løbet af den kommende uge eller allerførst i ugen efter.

Og her er et billede af en vidunderligt blå himmel, som den så ud over Roskilde engang for nogle dage siden.

Billede 009

5 meninger om “Fridag eller noget

  1. Høres ut som en festlig aften for noen, hehe:) Men ikke alltid like gøy for den som drikker kaffe.Vi maler og jeg er innom på et lite besøk. Ha fortsatt fine dager, knus fra meg til deg:)

  2. Det må være lidt hårdt, hvis man selv er pinlig ædru – godt det kun er én gang om året, du skal udsættes for det :-)Ha' en dejlig og forhåbentlig helt stille aften, klem!

  3. Oplever du også ikke at kunne sove igennem på grund af varmen? Det gør jeg i den grad. Nu satser jeg på at investere i en lille blæser der kan stå ved siden af min seng og gøre det bare en anelse mere køligt.

  4. God morgen til dig.Jeg er sikker på, at du får dig nogle hyggelige sludre i løbet af sådan en aften.Hav en rigtig god drysse rundt dag.

Der er lukket for kommentarer.