Muligvis…..

…skal jeg efter den næste 1. ikke køre helt lige så langt for at komme på job. En mulighed i samme regi er vist åben i min nærhed, og det vil jo ikke være så tosset endda.

Der er nemlig lidt langt hjem fra Ringsted midt om natten uanset hvordan transporten foretages.

Mere om dette sidste på fredagen…….

9 meninger om “Muligvis…..

  1. Det ville da være en herlig ting, Annette :-). Lang afstand kl. træls om natten er bare ikke fedt – krydser fingre :-)KH Gittemay

  2. @Tine…Ja tak, kryds du bare :-))@Madame….Det vil blive noget nemmere de der sene nætter :-))@Anne…arbejdsmæssigt ændrer det ingenting, KUN med hensyn til afstanden :-))@Rejen…Ja det tager jo en del af ens fritid, det der transporthalløj frem og tilbage :-))@Inge…meget spændende :-))@Rimkoger…Puuha, to timer hver vej!!!! Ja så har jeg jo sådan set ikke noget at klage over :-))@Lone…Jeg er helt enig !! :-))

  3. Jeg krydser alle ti tommelfingre. Mit sidste år som tavleakrobat pendlede jeg mellem Nørreballe, Midtlolland og St. Merløse nord for Ringsted. To timer hver vej…

  4. Det lyder godt, krydser fingre for dig, kender godt det med lang transport-tid, det er ikke så sjovt…held og lykke…

  5. Det ville vel nok være dejligt for dig! Jeg håber, det går i orden – og at du derved sparer en masse transporttid.Ha' en skøn dag, Annette, klem 🙂

Der er lukket for kommentarer.