Weekendvagt…

Om få timer går turen mod Ringsted.

Jeg har fået lov at låne den lille grønne af Inge og Hasse da jeg ellers ikke kan komme hjem der midt i nat, og Ringsted station er ikke det mest charmerende sted på kloden at sidde 2-3 timer og vente på et tog.

Billede 063

Som vejret er, forventer jeg eet af to scenarier i aften. Enten vælter det ind med gæster der skal have en festlig aften til godt efter lukketid kl 0200, eller også kommer der ikke et øje og jeg kan lukke til normal tid eller lidt før.

Uanset hvad, så er det bare hjem og sove efterfølgende og blive klar til afgang igen søndag.

På det nye værtshus bliver arbejdstiderne samlet lidt mere, sådan at jeg den ene uge skal arbejde mandag, tirsdag, onsdag, lørdag og søndag. Og den modsatte uge så kun torsdag og fredag.

I ønskes alle en rigtig god weekend…..:-)

8 meninger om “Weekendvagt…

  1. @Alle….Der var nærmest mennesketomt både lørdag og søndag, så det blev ikke ALT for sent jeg kunne vende hjemad. Jeg glæder mig til skiftet, og kun at have 5 minutter hjem i bil (når den ellers bliver færdig engang)

  2. Hvor bliver det dejligt med nogle mere samlede vagter, så har du også mere tid til bl.a. slægtsforskning.Hav en rigtig god mandag.Hvordan går det i lørdags, kunne du lukke tidligt?

  3. Det bliver vel nok dejligt for dig, når du skifter arbejdsplads, Annette – mere samlet fritid og kortere til jobbet. Hvordan gik det så – var der stuvende fuldt i lørdags?Klem og ha' en god mandag!

  4. Hejsa søde! Først ville jeg sige tak for en gammel mail fra dig jeg fandt i min spam boks♥ Håber at aftenen gik roligt og at du kom nogenlunde tidligt hjem. Skønt at arbejdstiderne på det nye sted bliver mere samlede. Billederne fra Rom er helt fantastiske! KNUS

  5. Heisann!Håper du fikk stengt til rett tid og sovet godt. Ang hoyaen – så har jeg en avlegger som sagt på jobben, den har aldri blomstret. Den har nok stått der i en del år, men litt inne i rommet. Vet ikke om den står for mørkt. "Moderen" står i et vindu mot øst. Mia vet nok svaret! Skal spørre!Ha en flott weekend;:OD)

Der er lukket for kommentarer.