Scener fra et værtshus……vol. 2….Holger og Helle

Jo jo da…..det BLIVER kun værre…..

Helle er kone2 !!!!!!!!!!!!!

Og i aftes måtte Holger bæres ud i en taxa (jeg har SÅ meget respekt for de taxachauffører som orker at køre de der branderter hjem)….

10 meninger om “Scener fra et værtshus……vol. 2….Holger og Helle

  1. Litt av en jobb vi har, sjenke disse gubbene fulle, for så å stable de inn i en taxi som egentlig ikke vil ha de med. 😉 Ja ja noe skal vi jo tjene penger på. 😉

  2. Dette var første gang, jeg kiggede ind hos dig.Og jeg fortæller glad og gerne, at det var herlig læsning skrevet af en livsklog kvinde, og at det helt sikkert er en blog, jeg fra og med i dag vil følge med stor fornøjelse.Føljetonen om Holger & Co er skøn – og forfærdelig…Glæder mig til at følge dig fremover 🙂

  3. Du godeste for en historie. Jeg forstår godt at det er svært at tilbageholde din indestængte harme over den slags episoder, som du givetvis ser flere af i løbet af en vagt. Da du beskrev Holger, kunne jeg ikke lade være med at tænke på et nu afdød familiemedlem, det kunne have været ham du beskrev, eneste forskel var, at han havde en lille bitte smule respekt for konen, da hun sad på pengene! Godt gået, at du holder ud. En rigtig god dag til dig.

  4. Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee og hø hø.. får man altid den/det man fortjener… eller fortjener man den/det man får…????????????????

  5. @Madame….Jeg vil nok alligevel HELLERE være taxachauffør end kone (uanset nummer i rækkefølgen) :-))@Annemarie…HAha, godt spørgsmål, som jeg IKKE kan svare på :-))@Gitte…Lige i DET tilfælde undrer jeg mig ikke det fjerneste. Han er virkelig en idiot :-))

Der er lukket for kommentarer.